صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
سرهنگ دوم پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در جمع بسیجیان گردان کوثر شهرستان ساوه گفت گفت:نقش بارز شیطان بزرگ آمریکا در تمام توطئه ها،جنایت ها و اتفاقاتی که برای انقلاب اسلامی رقم خورده به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم دیده میشود و آمریکا درجنگ سخت،نیمه سخت و نرم در مقابل انقلاب اسلامی نتیجه ای نگرفته است و با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۹۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شهرستان ساوه، سرهنگ دوم پاسدار رسولی گفت:تقابل با شیطان بزرگ آمریکا یک سنت الهی است و درواقع تقابل جبهه حق و باطل یک سنت الهی است و سنت الهی یک قانون است و طبق آیات و روایات یک شیطان درونی و ظاهری وجود دارد و امروز مصداق بارز شیطان ظاهری آمریکا است و امروز تقابل با آمریکا مصداق بارزتقابل جبهه حق و باطل است و درواقع جنگ بر منافع نمی‌باشد بلکه جنگ ارزش‌ها و دفاع از اسلام می‌باشد.
وی همچنین گفت:انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا را رقم زده است و هرلحظه که از عمر مقدس انقلاب ونظام اسلامی می‌گذرد به همان اندازه از عمر شیطان بزرگ آمریکا نیز کاسته می‌شود وانقلاب اسلامی امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است و تامین امنیت اسرائیل به عنوان یک دغدغه برای آمریکا تبدیل شده است و تمام راهبرد‌های شیطان بزرگ در منطقه با شکست مواجه شده است.
وی با بیان اینکه کشوری زمانی ابرقدرت است که قدرت مهار رقیب، حل مشکلات در گوشه و کنار جهان وهمراه سازی دیگر کشور‌ها را با خود در منطقه و جهان داشته باشد و این درحالی است که آمریکا به فرمود: ه‌ی مقام معظم رهبری در باتلاق فرو رفته است و دیگر یک ابرقدرت نیست و امروز جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا به یک ابرقدرت تبدیل شده است.
همچنین با اشاره به جنایات آمریکا و عربستان در یمن گفت:هر ده دقیقه یک کودک یمنی ازفرط گرسنگی و تشنگی عدم دسترسی تجهیزات دارویی و پزشکی شهید می‌شود، جنایت و نسل کشی که با ورود مستقیم و حمایت و پشتیبانی شیطان بزرگ در حال انجام است و امروز یمن کشوری کوچک، ولی نمادی از حزب ا... و بسیج است که در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:باید به وعده الهی ایمان داشت و تا زمانی ملت ایران در اوج قله عزت، عظمت، استقلال و بزرگی قرار دارد که پای ارزش هاو آرمان‌های امام راحل بایستند و در مکتب و خط او گام بردارند و شهدای مظلوم جبهه مقاومت و مدافع حرم که در سرزمین غربت خون آن‌ها جاری و ساری شد تا امروز امنیت، آسایش، ناموس، غیرت، شرف، اهل بیت، ولایت، رهبر ما وتمام ارزش‌های انسانی و اسلامی ما بیمه و در امان باشند و باید در صراط مستقیمی که ائمه و شهدا در مقابل ما گذاشتن با بصیرت وآگاهی و تقوای الهی گام برداریم تا با عزم راسخ به اهداف عالی که برای ما ترسیم کرده اند برسیم.
ارسال نظرات