صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
در نشست کمیته علمی و پژوهشی کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر عنوان شد:
در نشست کمیته علمی و پژوهشی کنگره سرداران و بیش از 2000 شهید استان بوشهر که در ستاد سپاه امام صادق(ع) برگزار شد از اجرای پروژه ها و کارهای فاخر و ماندگار پژوهشی و تحقیقاتی با محوریت ایثار و شهادت و زندگی و سیره سرداران و شهدای استان بوشهر  به عنوان اولویت نخست  و رکن و محور فعالیت های کنگره  یاد شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۲۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این جلسه که به ریاست سردار رزمجو برگزار گردید، پس از توضیحات سرهنگ پاسدار غریبی مسوول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، برنامه های در دست اجرای کمیته علمی و پژوهشی توسط دکتر شیخیانی – دبیر این کمیته- تشریح شد.

شیخیانی حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در موضوع ایثار، شهادت و نقش مردم و ایثارگران و شهدای استان ولایتمدار بوشهر در دوران دفاع مقدس، نگارش چند عنوان کتاب موضوعی، انجام تحقیقات کاربردی با موضوع شهدای استان و تهیه موسوعه را از جمله دستورکارهای کمیته علمی و پژوهشی عنوان کرد.

دکتر عبداللهی رییس دانشگاه آزاد بوشهر نیز طی سخنانی در این نشست بر عزم جدی همه زیر مجموعه های آموزشی دانشگاه برای مشارکت و همکاری علمی و پژوهشی در هر چه باشکوه تر برگزار شدن کنگره بزرگ سرداران و بیش از 2000 شهید استان بوشهر تأکید کرد.

عبداللهی خاطر نشان کرد: با راه اندازی کمیته هایی در دانشگاه ها و مراکز تحصیلی مرتبط، از ظرفیت های موجود برای تحقق حداکثری و شایسته برنامه های کنگره شهدای استان بهره خواهیم گرفت.

رییس دانشگاه آزاد بوشهر گفت: در جلسه آتی روسا و مدیران دانشگاه ها تلاش خواهیم کرد تا ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده در قالب کمیته علمی و پژوهشی کنگره شهدا و بهره گیری از توانمندی های نرم افزاری، فکری و محتوایی آنان، مشارکت آنان در بخش تأمین هزینه های کمیته را نیز جلب نماییم.

سردار رزمجو طی سخنانی با اشاره به اهمیت حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت شهدا را یک ارزش و فریضه بزرگ توصیف کرد که حیات، پیشرفت، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی را تضمین و استمرار خواهد بخشید.

وی از برگزاری کنگره سرداران و بیش از 2000 شهید استان بوشهر در نیمه دوم سال آینده به عنوان پروژه ای ملی یاد کرد و افزود: آحاد مردم انقلابی و همه بخش ها، نهادها و ارگان ها باید برای هر چه باشکوه تر و با کیفیت تر  برگزار شدن این کنگره بزرگ، تلاش و جدیت نموده و پای کار بیایند.

تأکید بر جلب مشارکت همگانی، شناسایی دقیق میزان کارهای انجام شده و کارهایی که باید انجام شود، برپایی نشست مشترک دو کمیته تألیف و پژوهش، ایجاد زیرساخت های لازم برای ادامه روندفعالیت با محوریت ایثار و شهادت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا در نسل های آینده انقلاب، استخراج موضوعات تحقیق و پژوهش از جمله نقش اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، دانش آموزان و به طور کلی نقش دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی در دوران دفاع مقدس از دیگر بخش های این نشست بود.

در این جلسه که مصوبات قابل توجهی نیز داشت و اعضا مکلف به پیگیری شدند، سردار رزمجو به عنوان فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، سرهنگ پاسدار غریبی به عنوان مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بوشهر و همچنین دکتر عبداللهی ریاست دانشگاه آزاد و سرهنگ شیخیانی مسئول بسیج علمی و پژوهشی و فناوری، سرهنگ قاسمی و برادر فرامرزی از فعالان فرهنگی شرکت داشتند.

ارسال نظرات