صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از شرکت بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: مهلت شرکت در جشنواره پایان‌یافته و برگزیدگان در دهه دوم دی‌ماه معرفی و تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۸۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محسن جعفری امروز در جلسه هماهنگی جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به تأثیرات برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای در جامعه اظهار کرد: توجه به رسالت مطبوعات و خبرگزاری‌ها در راستای شفاف‌سازی می‌تواند نقش قابل‌توجهی را در عرصه اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

وی به نقش تأثیرگذار رسانه‌ ها در پیشبرد اهداف مختلفی ازجمله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: رسانه می‌تواند به‌عنوان حلقه واسط بین مردم و مسئولان سهم بسزایی داشته باشد و علاوه بر آن در ایجاد و اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از شرکت بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و تصریح کرد: مهلت شرکت در جشنواره پایان‌یافته و برگزیدگان در دهه دوم دی‌ماه معرفی و تجلیل می‌شوند.

جعفری با تأکید بر اینکه نخستین مسئولیت رسانه، افزایش سواد و دانش رسانه‌ای در جامعه است بیان کرد: تعریف چشم‌انداز، فرهنگ‌سازی و تعریف استراتژی در بین مردم و مسئولان با تولید یادداشت و تعریف و تبیین مصداق‌های عینی از مهم‌ترین راهبردهای رسانه‌ای است.

وی با اشاره به نقش پررنگ رسانه افزود:رسانه‌ها می‌توانند با تعریف استراتژی برای مسؤولان و لزوم تدوین برنامه به نحوی عمل کنند که تولید ایده و عملیاتی شدن آن به‌عنوان یک موضوع مهم که در تمام دنیا رواج گرفته و بخش خصوصی در اجرای آن نقش عمده‌ای بر عهده دارد، به شکل پررنگ‌تری اجرا شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان رسانه‌ها را رصد کنندگان جامعه دانست و گفت: رسانه‌ها باید حرکت مردم و مسئولان را در خصوص اقتصاد مقاومتی با نگاه کارشناسی تشریح و تبیین کنند تا بتوانند موجب فرهنگ‌سازی آن در جامعه باشند.

جعفری با اذعان به اینکه اصحاب رسانه به‌عنوان رکن چهارم جامعه و نماینده افکار عمومی در حوزه اقتصاد مقاومتی باید فعالیت بیشتری داشته باشند گفت:  امسال چهارمین دوره این جشنواره با حضور اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پایان مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس، کاریکاتور و گزارش تلویزیونی برگزارشده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به آغاز داوری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان گفت: داوری این دوره از مسابقات توسط تیم مجرب داوری از تهران در حال انجام است.

جعفری با بیان اینکه درمجموع هشت  بخش، دو هزار و 64 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال‌شده افزود: مرحله بازبینی آثار طی روزهای گذشته انجام شد و هم‌اکنون آثار در مرحله داوری نهایی قرار دارند.

وی با تأکید بر موضوعات جشنواره ابوذر ازجمله تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی «اقتصاد مقاومتی»،  «دفاع مقدس و مقاومت»، «محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی»، «بصیرت و دشمن‌شناسی»، «مبارزه با آسیب‌های اجتماعی»، «چهل‌سالگی انقلاب اسلامی» و «مسائل صنفی اصحاب رسانه» تصریح کرد: آثاری که با موضوعات جشنواره مطابقت داشته به داوری نهایی راه یافتند و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی در دهه دوم دی‌ماه 97برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات