صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه فتنه ۸۸ توسط متخصصین انقلاب‌های مخملی دنیا مدیریت می‌شد، افزود: همه متخصصین انقلاب‌های مخملی در جهان جمع شده بودند تا با یک کلبد واژه‌ای بنام “تقلب” آنی را رقم بزنند که در کشور‌های گرجستان و اوکراین به سرانجام رساندند تا بتوانند از این طریق به داخل خاکریز‌های کشور بصورت رسمی نفوذه کنند.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۸۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: اصل فتنه ۸۸ یک برنامه از پیش تعیین شده بود که تمام امکانات و تجهیزات جبهه استکبار بسیج شده بودند تا انقلاب اسلامی و نظام را از مسیر اصلی منحرف و در نهایت تمام برنامه‌های خود را منتج به براندازی نظام کنند.

وی افزود: اما آن چیزی که شاید آن روز‌ها خیلی به چشم نمی‌آمد و شاید هم عموم جامعه فکر آن را نمی‌کردند برنامه ریزی زیرکانه و مذبوحانه دشمن برای به انحراف کشاندن انتخابات و در نهایت آشوب در داخل کشور بود.

استاد علوم سیاسی دانشگاه با بیان اینکه فتنه ۸۸ توسط متخصصین انقلاب‌های مخملی دنیا مدیریت می‌شد، افزود: همه متخصصین انقلاب‌های مخملی در جهان جمع شده بودند تا با یک کلبد واژه‌ای بنام “تقلب” آنی را رقم بزنند که در کشور‌های گرجستان و اوکراین به سرانجام رساندند تا بتوانند از این طریق به داخل خاکریز‌های کشور بصورت رسمی نفوذه کنند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل شاهد بودیم که اکثریت مطلق مردم خیلی زود حساب خود را از فتنه‌گران جدا کرده و حاضر نشدند که با دشمنان اسلام و انقلاب و ایران همراه شوند.

محمدی افزود: همین مردم زمانی که فتنه‌گران توطئه‌های خود را به اوج رسانده بودند، با حضوری حماسی در راهپیمایی نهم دی، پاسخی قاطع به سران فتنه و حامیان خارجی آن‌ها دادند.

وی بیان داشت: متاسفانه هنوز هم عده‌ای از حماسه نهم دی درس عبرت نگرفته و از فتنه‌گران و سران فتنه حمایت می‌کنند و هر روز بیشتر از قبل از ملت ایران دور می‌شوند.

این تحلیلگر مسایل سیاسی با بیان اینکه مطاع دنیا عامل بی بصیرتی انسان می‌شود، افزود: در طول تاریخ دلبستگان به دنیا و قدرت‌های مادی در بزنگاه‌های متعدد از بصیرت غافل شدند و همین باعث گمراهی و ضلالت آنان شد، لذا فتنه ۸۸ نمونه بارزی است که باید ابعاد آن برای نسل‌های آینده انقلاب اسلامی تبیین شود.

وی اظهار کرد: هر دهه از انقلاب شاهد یک فتنه بزرگ هستیم و هرچقدر به عمر انقلاب اضافه می‌شود فتنه‌ها سخت‌تر و پیچیده‌تر و شاهد غربالگری و ریزش و رویش در انقلاب اسلامی هستیم، از فتنه قائم مقامی رهبری در دهه ۶۰ تا فتنه ۷۸ کوی دانشگاه و همچنین فتنه پیچیده ۸۸ که همه این فتنه‌ها به دنبال براندازی نظام بود.

این کارشناس مسایل سیاسی به هشدار‌های اخیر رهبری اشاره کرد و افزود: سال آینده سال مهم و سرنوشت سازی است و بار‌ها رهبری و برخی نخبگان نسبت به ایجاد فتنه‌ای جدید با شعار‌های متفاوت هشدار دادند که لازمه بیداری در برابر این فتنه‌ها بصیرت، حضور در صحنه و تابعیت از، ولی فقیه جامعه اسلامی است.
ارسال نظرات