صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
راوی دوران دفاع مقدس گفت: دشمن در اینجا سوء استفاده و نقاط ضعف ما را بزرگ می کند و نفوذی ها نیز در داخل نیز هم پای دشمن کار می کنند. مشکلات و دوران سختی می گذرد و اینها پس لرزه های زلزله بزرگ بیرون است.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۷۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حاج حسین یکتا راوی کشوری دوران دفاع مقدس ظهر امروز پنج شنبه 13 دی ماه در جلسه بصیرتی بسیج کارمندان استان اظهار داشت: امروز آمریکایی ها و یهودی ها به خوبی فهمیدند که رو به افول هستند و با مهندسی معکوس سخن از نابودی انقلاب اسلامی می گویند.

وی با بیان اینکه قصه و غصه داخل کشور که کارها امروز در هم گره خورده است علت بیرونی دارد افزود: این چنین مشکلات داخلی را در طول 40سال انقلاب نیز داشتیم که عده ای دست به فساد و نفاق می زدند اما به سلامت از دسیسه های دشمن عبور کردیم و دلواپسی و نگرانی برای ادامه مسیر انقلاب نداریم.

یکتا خاطرنشان کرد: باید به جوانان پیام دهیم که انقلاب به سرعت به راهش ادامه می دهد و آنچه امام خمینی (ره) گفتند محقق شده است و آنچه رهبر انقلاب می فرمایند نیز محقق می شود و اربعین حسینی مصداق تحقق سخنان امام برای یارگیری امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: روزی جبهه مقاومت اسلامی پشت دیوارهای بصره بود و امروز پشت دیوارهای بیت المقدس است و مدافعان حرم پا به زمین می کوبند و تا خواندن نماز در بیت المقدس یک یاحسین دیگر فاصله است.

راوی دفاع مقدس گفت: عده ای که در خط مقدم انقلاب ایستادند و در محل کار خود جانفشانی و ایثار می کنند؛ شاید منفعتی نمی برند و زیر چرخ آسیاب انقلاب له می شوند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب تومار صهیونیست ها را در هم پیچیدند ابراز داشت: امروز اثری از داعش در عراق نیست بلکه گروهی از آنان به اروپا وارد شدند و خیل جوانان اروپایی با نامه رهبر انقلاب متأثر شدند و به نجف اشرف آمده اند و سراغ شلمچه را می گیرند.

یکتا با بیان اینکه هرچه رهبری در مورد عراق و فلسطین گفتند محقق می شود گفت: رهبری هرچه در مورد برجام گفتند محقق شد و اینها را آمریکایی ها رصد می کنند و همانطور که امام(ره) انقلاب را مقدمه ظهور امام زمان دانستند رهبری نیز فرمودند به ظهور امام زمان نزدیک شدیم.

وی به جنگ اقتصادی دشمن اشاره و اظهار کرد: دشمن در اینجا سوء استفاده و نقاط ضعف ما را بزرگ می کند و نفوذی ها نیز در داخل نیز هم پای دشمن پیچ و مهره های سختی ها و مشکلات را محکم می کنند و این قصه ای نیست بلکه مشکلات و دوران سختی می گذرد و اینها پس لرزه های زلزله بزرگ بیرون است.

راوی دفاع مقدس با تأکید بر اینکه نظر خداوند به انقلاب اسلامی برنگشته بلکه انقلاب در حال جلو روی است افزود: گرچه با گذشت زمان تغییر کردیم و امروز تشکیلات، تیپ و لشکر و تجهیزات دیگر داریم اما در همه مجموعه ها و دستگاه ها نیروهایی مخلص هستند که تنها برای خدا کار می کنند و کارها را جلو می برند.

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که تمام جبهه حق در مقابل کفر ایستاده است تصریح کرد: یهودی ها که به آخر خط رسیده اند ترامپ رئیس جمهور آمریکا زیر همه چیز می زند و چوب حراج بر تمام داشته هایشان زده که جمهوری اسلامی را نابود کند.

سردار یکتا ادامه داد: دشمن امروز اشتغال، معیشت، فرهنگ و بنیان خانواده ها را در ایران مورد هدف قرار داده و ما در این شرایط راهی جر خدمت به مردم نداریم.

وی تأکید کرد: به سازمان رأی کاری نداریم و با هدف الهی باید غم و غصه مردم را بخوریم که اگر دیر بجنبیم دیر می شود و متضرر می شویم.

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: شهدا روزی از جان و ناموس ما دفاع کردند شما امروز بلندگوی سازمان و اداره خودتان هستید و باید به مردم خدمت کنید که هرکس هرچه دارد از خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است.

وی متذکر شد: نمی توانیم پا روی خون شهدا بگذاریم و دست از مملکت خودمان بکشیم و حالا در نقطه ای هستیم که مردم، شهدا و مستضعفین و محرومین چشمشان به دستان ما است.

یکتا با بیان اینکه بودجه ها برای حل مشکلات مردم مورد قبول نیستند ادامه داد: کار باید مردمی، مجاهدانه و توسط مومنین خودجوش انجام شود. خدمت و محبت به مردم برای رضای خدا باشد نه برای پای صندوق رأی آوردن مردم .

وی تأکید کرد: برای مردم کار کنید و حرف و حدیث های سیاسی و حزبی را رها کنید مردم خوب می فهمند که مخلص و غیرمخلص کیست.

راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز در زمان 40 سالگی انقلاب همه نگاه ها در دنیا به سوی  ملت ما است اگر چشم و گوش و جان مردم در کشورمان بلرزد خیلی زشت است.

وی با بیان اینکه همچون اول انقلاب، انقلابی کار کنید گفت: غصه کم و کسری مردم را بخورید و کار در ساعت اداری را محدود ندانید بلکه شبانه رز دغدغه مردم را داشته باشید که در نهایت خودتان از کارتان خیر می بینید و نسل پاک و عزتمند نصیبتان می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات