صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه باید دست از بازی‌های سیاسی برداریم و باید امانتدار نظام، مردم و خون شهدا باشیم و فردی کاردان، لایق، وظیفه‌شناس، متعهد، آشنا به قوانین، امین، آگاه به مسائل شرعی، آگاه به امورات شهری و خدمتگزار مردم و آبروی شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۹۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله دری نجف آبادی در جلسه شورای اداری استان مرکزی با اشاره به انتخاب فعلی شهردار اراک گفت: اعضای شورای اسلامی اراک در روز انتخاب شورا به ملاقات بنده آمدند اما رفتند و بدون توجه به توصیه‌های اینجانب کار خود را بر اساس برنامه‌های سیاسی انجام دادند،اگرچه توصیه هایی از جانب استاندار هم شده بود ولی بازهم بی توجهی صورت گرفت.

وی افزود: چرا وقت کشی کردید و حتی وقت بنده را گرفتید؟ مگر مردم و کشور مسخره شما هستند؟ بنده انتظار داشتم شورای شهر به ریش سفید بنده احترام بگذارند و ارزش قائل شوند،ریش سفید بنده از 40 سال خدمت در انقلاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اگر قرار توصیه‌های ما را می خواهید نادیده بگیرید پس مزاحم بنده و امثال بنده نشوید، شما می‌خواستید از من موافقت بگیرید و برنامه‌های خود را انجام بدهید؟ مگر مردم و انقلاب شوخی هستند؟ انتخاب شما نوعی بی‌ادبی است و بی ادبی هم حدی دارد،ما دلسوز شما و کشور هستیم.

وی افزود: چه کسی باید پاسخگوی خون شهدا باشد؟ شما باید حرمت انقلاب و خون شهدا را حفظ کنید، بی‌حرمتی نکنید و بدانید که همگان آگاه و چشم و گوش مردم باز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه باید دست از بازی‌های سیاسی برداریم و باید امانتدار نظام، مردم و خون شهدا باشیم و فردی کاردان، لایق، وظیفه‌شناس، متعهد، آشنا به قوانین، امین، آگاه به مسائل شرعی، آگاه به امورات شهری و خدمتگزار مردم و آبروی شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شود.

وی افزود: کارهای نیمه تمامی که گره‌گشای مشکلات ترافیکی و حمل و نقل شهر اراک است دنبال شود تا به نتیجه نهایی برسد،البته در زمان مسئولیت شهرداری مهندس تاجران اقدامات خوبی انجام شد که جا دارد از زحمات ایشان تقدیر کنیم و ایشان هم به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان برکنار شدند.

امام جمعه اراک با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان سردار سازندگی خدمات بسیاری به کشور و جای جای ایران اسلامی داشته‌اند و در استان مرکزی نیز خدمات وی مشهود است که بسیاری از صنایع مادر و بزرگی که در استان مرکزی احداث شده است به دوران ریاست جمهوری و مسئولیت‌های متعدد آن مرحوم بر می‌گردد.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای کوته‌فکر که فقط تا نوک بینی خود را می‌بینند و به دنبال اهداف دیگری هستند، به آینده فکر نمی‌کنند و در مقابل تصمیماتی که بنده در سطح استان از توسعه مدارس حوزوی و حوزه‌های علمیه گرفته تا دیگر فعالیت‌های توسعه‌ای آینده را نمی بینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان با اشاره به آینده نگری حضرت امام و الگوی ایرانی اسلامی 50 سال آینده مد نظر امام خامنه ای خاطر نشان کرد: تنگ‌نظری، کوته‌نظری و کوته‌بینی یک دردی برای کشور است و برای اداره کشور یک سم مهلک محسوب می شود و اگر امام آینده‌نگر نبودند که نباید آن همه مجاهدت می‌کردند و همچنین مقام معظم رهبری که الگوی ایرانی اسلامی 50 سال آینده را برای انقلاب ترسیم نمی کردند.

ارسال نظرات