صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتح الفتوح انقلاب ما تربیت جوان مومن و انقلابی است در واقع رمز بقای انقلاب ما در طول چهل سال همین بوده و در آینده نیز خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۳۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم آغاز چهل هزار طرح عمرانی زودبازده گفت: یاد شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و امام راحل را که انقلاب را پایه گذاری کردند گرامی می داریم.
وی ادامه داد: در طول چهل سال که از انقلاب اسلامی ما می گذرد، ملت ما، ملتهای دیگر منطقه و مناطق دور دست شاهد پیروزی ها و فتوحات بزرگی به برکت انقلاب به دست آمده است، بوده اند.
سردار جعفری اذعان کرد: دستاوردهای انقلاب و پیروزی ها بسیار زیاد است، این پیروزی ها نه تنها در عزصه های دفاعی و امنیتی بلکه در تمام عرصه های علمی و زیرساختها و رفع محرومیت عدالت اجتماعی فرهنگی و... بوده که همه دنیا این پیشرفتها را در ایران پرشتاب عنوان.کرده اند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این فتوحات پرشتاب، دفاع مقدس و عرصه های مقاومت اسلامی در منطقه توسط امت اسلامی برخی از دستاوردهای ما در طول چهل سال است.
این مسوول اذعان مرد: فتح الفتوح انقلاب این پیروزی ها، حتی فتح بستان و خرمشهر نیست بلکه تربیت جوانان انقلابی و پای کار انقلاب و آماده برای دفاع انقلاب بزرگترین دستاورد انقلاب است. جذب دلهای جوانان مومن و ولایتمددار به نسیم الهی انقلاب فتح الفتوح انقلاب اسلامی است.
وی یادآور شد: در پیروزی انقلاب درست است که مردم همه در صحنه بودند اما نقش جوانان بعنوان صف شکن بسبار حائز اهمیت است، در دوران دفاع مقدس نیز گردانهای خط شکن و واحدهایی که نقش پررنگ داشتند نیروهای جوان بودند که نود درصد نیروهای جبهه ها را تشکیل می دادند.
سردار جعفری خاطر نشان کرد: در جنگ فرهنگی نیز همین جوانان در قالب گروه های انقلابی و یا انفرادی نقش افرینی کردند. در مقاطع حساس همچون فتنه ۸۸ بازهم نقش اصلی و تعیین کننده برعهده جوانان بود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عرصه محرومیت زدایی نیز جوانان به عنوان سربازان و رزمندگان جنگ اقتصادی بوده اند. امروز که دشمن علاوه بر تهدیدهای مختلف تهدید اقتصادی را تحمیل کرده نقش جوانان تعیین کننده است و جوانان کارنامه بسیار درخشنده ای در روستا ها و مناطق محروم بجا گذاشتند.
این مقام مسوول تبیین کرد: این فتح الفتوح که تربیت جوان مومن و انقلابی است در واقع رمز بقای انقلاب ما در طول چهل سال بوده و در اینده نیز خواهد بود.
محرومیت زدایی، جهاد بزرگ برای انقلاب اسلامی
سردار جعفری در ادامه بیانات خود تاکید کرد: امروز باید به پروژه های محرومیت زدایی به عنوان جهاد بزرگ در انقلاب اسبلامی نگاه کرد.
وی ادامه داد: قشر مستصعف در تمام دنیا وجود دارد. درصد مردمی که زیرخط فقر بودند طبق آمار بانک جهانی پیش از انقلاب ۴۶ درصد و در سال ۸۴ به ده درصد رسیده که این کاهش سی و چهار درصدی از افتخارات انقلاب است، البته همین ده درصد هم زیاد است و باید ب تلاش مردم و نظام برطرف شود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: : با تمام توطئه ها در طول این چهل سال به انقلاب اسلامی هیچ خدشه ای وارد نشد و هر روز ثبات آن عمیقتر شده است چرا که متکی به اصول قرآنی بوده و جامعه ای است که در مسیر حاکمیت اسلامی در حال حرکت است.
سردار جعفری اضافه کرد: جمهوری اسلامی منحصر به فرد است زیرا ولایت فقیه در راس آن قرار دارد و مردم با ایمان و اعتقادی راسخ و بصیرت در مسیر ولایت در حرکت هستند.
این مقام مسوول در خاتمه گفت: امروز ندای انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده و این طرح از مهمترین جهادها در سراسر جهان است. امیدواریم عدالت اجتماعی که از بالاترین اهداف انقلاب اسلامی است اجرا شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات