صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
قدیری ابیانه گفت:کشور ما جزء پرمصرف ترین کشور های جهان است که متاسفانه سینما و فضاهای مجازی موجب دامن زدن به این امر شده است.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۲۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت دهه فجر، مراسمی در حسینیه امامزاده علی(ع) برگزار شد.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک دهه فجر بیان کرد:یکی از دستاوردهای انقلاب، توجه به جایگاه فرهنگ و دانش است همچنان که قبل از انقلاب کمتر خانواده ای بود که دانشجو داشته باشد اما امروز ظرفیت دانشگاه ها بیشتر از دانشجو است.

 وی گفت:چهل سال از عمر انقلاب می گذرد. چهل سالگی برای عمر تمدنها، آغاز بلوغ و حرکت فکری است. دوران شکوفایی است.

عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندشه اسلامی اظهار کرد:درآمدهای ارزی دولت و انتظارات جامعه زیاد است. امسال صادرات نفت در طول چهل سال گذشته، بسیار شاخص است.  

قدیری ابیانه عنوان کرد:ما باورمان شده است که حکومت مسوول تامین نیازهای مردم است اما این باوری اشتباه است. بعضی اقشار فکر می کنند که حق ما خورده شد و سهم نفت هر فرد را با کشورهای عربی مقایسه می کنند اما با توجه به مقایسه جمعیت دو کشور، این موضوع اشتباه است.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام افزود:متاسفانه ما در کشور ضعف فرهنگی داریم. دورریز غذاهای ما، وعده غذایی ۱۵ میلیون نفر است و متاسفانه در برخی موارد در اسراف در جایگاه اول قرار داریم. 

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور اضافه کرد:۱۵ درصد مشکلات مربوط به تحریم، ۱۵ درصد مربوط به مدیران و ۷۰ درصد مربوط به مردم است. اگر مدیران ضعف مدیریتی دارند، خودمان انتخابشان کردیم. در ایام انتخابات برخی مسوپلان برای کسب رای، هر دروغی را مطرح می کنند. 

قدیری ابیانه گفت:جنگ 8 ساله ایران، اولین و تنهاترین جنگ در جهان بود که حتی یک وجب از خاک سرزمینمان را تحت هیچ شرایطی از دست ندادیم. اتحاد مردم باعث پیروزی و پدید آمدن انقلاب شد که دستاوردهای بسیاری داشته است و یکی از دستاوردهای آن در زمینه بهداشت بوده است.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام اظهار کرد:ایران از نظر علم، فرهنگ، منابع طبیعی و غیره کشور ثروتمندی است که از صادرات نفت، ارزآوری بسیاری برای کشور دارد.

عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندشه اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در دستگاه آموزش کشور عنوان کرد:آموزش و پرورش ایران مشکل دارد زیرا دانش آموز و دانشجو در این دستگاه، مهارت زندگی نمی آموزد. یکی از مهارت های زندگی، فکر کردن و تصمیم گیری در مورد چیزهایی است که می بینیم.

 قدیری ابیانه افزود:کشور ما جزء پرمصرف ترین کشور های جهان است که متاسفانه سینما و فضاهای مجازی موجب دامن زدن به این امر شده است.

وی با اشاره به کشورهایی همچون کرده و ژاپن که منابع و صادرات نفتی ندارند اضافه کرد:کشور هایی مانند کره جنوبی، صنعت خودروسازی را با ایران شروع کردند اما امروز در جایگاه بالایی در این صنعت قرار دارند و یکی از دلایل آن تفاوت موجود بین ساعت مفید این کشور با ایران است و دلیل بعدی، پایبندی به خرید از تولیدات داخلی خودشان است به همین دلیل مردم باید به وظیفه خود عمل کنند تا پیشرفت بیشتری را شاهد باشیم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات