صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
به مناسبت ۲۲ بهمن ماه و جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه سپاه امام علی ( ع) تاکستان صادر شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در بیانیه سپاه امام علی(ع) تاکستان به مناسبت 22 بهمن ماه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) در ادامه هدایت های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه ای (دامه ظله) منشا تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.
در بیانیه‌ای فوق، ضمن دعوت مردم شریف شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، صحنه امروز انقلاب را عرصه نمایش اقتدار نظام و ملت ایران برای حفظ ارزشها و مقاومت اسلامی و ناکامی آمریکا دانست.
در این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) درادامه هدایت های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه ای (دامه ظله) منشا تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است. با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ علیرغم توطئه ها، بحران‌سازی ها، ترفندها و عملیاتی ساختن طرح‌ها و پروژه‌های براندازی جبهه دشمن و پیش‌بینی‌های متوّهمان غربی و متحدان داخلی، جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشأن با سربلندی در مصاف راهبردی و تاریخ‌ساز با نظام سلطه و استکبار، روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده اند و به کوری چشمان از حدقه درآمده دشمنان چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را درک خواهند کرد.
در این بیانیه آمده است: در شرایطی که دشمن بویژه آمریکا حیله گر در صدد است با همراهی برخی مرعوبان داخلی با بزک کردن چهره خود در پسابرجام و عملیاتی ساختن راهبرد نفوذ با سناریوهای مختلف در حصار اراده و تصمیمات کشور رخنه و موریانه وار، سست کردن اذهان نظام را دنبال می کند، برآحاد ملت و مسوولان کشور، فرض است با هوشیاری به رسالت خطیر انقلابی خود در قبال این توطئه بزرگ کرده، دشمن را مأیوس نماییم. چرا که انقلاب اسلامی یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام‌بخش است.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: به یاری خداوند، مردم انقلابی، فهیم و ولایت مدار شهرستان تاکستان همراه با سایر مردم ولایی ایران اسلامی به مدد رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجازه نخواهد داد شیطان بزرگ و پادوهای تحت فرمان کاخ سفید و سرکردگان مکّار و خبیث آمریکا کمینگاه های جدیدی را در مسیر پیش روندگی انقلاب و ایران اسلامی طراحی و ایجاد نمایند، جمهوری اسلامی مسیر مبارزه با ظلم و استکبار را ریل گذاری کرده است و هم اکنون بسیاری از جهانیان را در اقصی نقاط جهان به ویژه در منطقه راهبردی غرب آسیا با گفتمان خود همراه ساخته است.
در پایان این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که مردم شهرستان تاکستان، یوم الله ۲۲ بهمن را روزی مبارک برای تجدید پیمان با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ ساز و ولی فقیه زمان، امام خامنه ای مدظله العالی و نمایش توانمندی خود به بدخواهان اسلام و انقلاب قلمداد می‌نمایند. لذا از مردم شریف شهرستان دعوت می شود در بزرگترین حماسه سیاسی کشور حضور یافته و همچون گذشته سربلند میدان باشند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات