صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
 هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) چهارمین یادواره شهدای عشایرعلیدادی شهرستان کهنوج با حضور گسترده مردم، مسئولین و خانواده های معظم شهدا در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) عشایر لنگ آباد برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۱۱۴۰۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) چهارمین یادواره شهدای عشایرعلیدادی شهرستان کهنوج با حضور گسترده مردم، مسئولین و خانواده های معظم شهدا در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) عشایر لنگ آباد برگزار شد .

حجت الاسلام اکبر علیدادی امام جمعه محترم شهر راین ضمن تبریک  دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: یکی از موثرترین روش‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بزرگداشت افرادی است که در آن ارزش‌ها پیشرو بوده و می‌توانند برای دیگران الگو باشند.
وی  افزود: به طور قطع یکی از روش‌هایی که با آن می‌توان نسل سوم و چهارم انقلاب را که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران را ندیده و درک نکرده‌اند آشنا کرد، برگزاری یادواره‌های شهداست و با معرفی و تقدیر از این قهرمانان واقعی می‌توان آنان را به عنوان الگو به جوانان معرفی کرد تا سبک زندگی خود را با شهدا تطبیق دهند.

علیدادی گفت: با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا می‌توان آنان را به عنوان الگوی واقعی شناساند و نسل جوان را به سمت ارزش‌های شهدایی ترغیب کرد و با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و ابعاد مختلف زندگی شهدا، ارزش‌های معنوی و فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج داد.

امام جمعه محترم شهر راین  تصریح کرد :  که نقش تعیین کننده و بی‌بدیل عشایر در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و همانگونه که عشایر در آغاز جنگ با اسلحه‌های خود در جنگ حضور یافته و در مقابل دشمن بعثی از کشورشان دفاع کردند، امروز نیز این عشایر حافظ و نگهبان انقلاب هستند.
حجت الاسلام اکبر علیدادی افزود: امروز مطالبه شهدا از ما ولایت پذیری و ولایت مدار بودن است و ما باید ولایت پذیری را از حضرت زهرا (س) بیاموزیم.
وی دلیل شکستهای متعدد استکبار در مواجهه با ملت ایران را تبعیت محض ملت از رهبری دانست و با اشاره به قضیه برجام و عدم اعتماد به آمریکا، افزود:  طبق فرمایش مقام معظم رهبری به اروپا هم نباید اعتماد کنیم.
وی در پایان به اقتدار نیروهای مسلح کشور و توان موشکی آنها اشاره کرد و گفت : امروزه به برکت سپاهیان غیور و جان بر کف انقلاب اسلامی در حوزه قدرت دفاعی و موشکی زبان زد خاص و عام هستیم و اگر آمریکا و نوچه های او بخواهند جنگی را علیه کشور ما شروع کنند، ما آنرا تمام خواهیم کرد.

ارسال نظرات