صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در یادواره ۲۳ شهید روستای رباط سمنگان تربت‌جام با تجلیل از مقام شامخ شهدا و قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همگان دریافتند که مردم برای حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب همه سرمایه خود را به میدان آوردند.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۷۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل معنوی پس از اجرای سرود، پخش نماهنگ، قرائت وصیت‌نامه شهدا، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با تجلیل از مقام شامخ شهدا و قدردانی از شرکت حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: شرکت تماشایی با شور و شعور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امید دشمن را ناامید کرد و آرزو نیامدن مردم درصحنه‌های سرافرازی و هم‌افزایی انقلاب اسلامی ایران را به گور خواهند برد.

سردار علی فضلی با اشاره به این‌که مردم به نصرت الهی که در قرآن وعده داده اعتماد و اعتقاد قلبی دارند افزود: این ملت با همه مشکلات عدیده اقتصادی که مواجه هستند همه را کنار گذاشتند در روز ۲۲ بهمن برای حمایت از دین خدا، اسلام، انقلاب و رهبری و آرمان‌های مقدس شهدا به خیابان آمدند و حماسه آفریدند که در تاریخ ثبت و ماندگار شد.

وی بابیان این مطلب که دشمن در فتنه‌ها به دنبال براندازی نظام اسلامی است یاد آور شد: گروهی از مردم در فتنه ۸۸ از جان و مال خود مایه گذشتند و دچار خسارت شدند و نظام پس از ماه‌ها برای جبران خسارت به سراغ آنان رفت، ولی برای این‌که انقلاب زنده بماند حاضر نشدند چیزی قبول کنند و فقط به دنبال اجر معنوی بودند.

وی اضافه داد: مردم در را هپیمایی ۲۲ بهمن برای حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب همه سرمایه و داشته‌های خود را به میدان آوردند و تقدیم انقلاب کردند که واقعاً این وفاداری ارزشمند و ماندگار است.

جانباز و یادگار دفاع مقدس و جانشین اسبق نیروی مقاومت بسیج تصریح کرد: دفاع مقدس و شهدا متعلق به همگان است و اختلافی بین هیچ گروه، حزب و سلایق سیاسی وجود ندارد، اما باید مراقب باشیم که می‌خواهند به این دستاورد عظیم انقلاب آسیب برسانند.

فضلی با روایتگری عملیات کربلای ۴ خاطرنشان کرد: اگرچه در این عملیات تلاش ۶‌ماهه رزمندگان از بین رفت و شکست خوردیم، اما امام راحل در آن مقطع فرمان دادند که شکست و پیروزی در جنگ مهم نیست، مهم‌تر از آن ادای دین و تکلیف و حسن انجام کار است و رزمندگان با این نیت و تبعیت توانستند با فاصله ۱۸ روز عملیات کربلای ۵ را با موفقیت انجام دهند.

وی تأکید کرد: در دفاع مقدس خون شهدای شیعه و اهل سنت در هم آمیخت و امروز چراغ راه ما شدند و همه باید بدانند امنیت، اقتدار، قدرت و عظمت ایران اسلامی مدیون خون مطهر شهدا است و شهدا میثاق نامه خود را با امام امضا کرده بودند.

وی ادامه داد: جبهه‌های ما جبهه عشق، ایمان و داوطلبی بود و شهدا برای عهدشان با امام راحل تا آخر ایستادند و جانشان را تقدیم کردند.

گفتنی است: یادواره ۲۳ شهید والامقام روستای رباط سمنگان تربت‌جام با حضور سردار علی فضلی، امامان جمعه و جماعات، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان و قشر‌های مختلف مردم در محل مسجد جامع روستای رباط سمنگان باشکوه خاصی برگزار شد.
ارسال نظرات