صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
یک فعال رسانه ای گفت: رسانه های زنجیره ای وابسته به جریان اصلاحات تمام نقاط قوت بیانیه راهبردی حضرت آقا را از یاد بردند و همگی بر " جبران خطاهای گذشته" که هم زبان با شبکه های شیطانی انگلیسی و آمریکایی بود پرداختند.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۰۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یاسر احمدی کارشناس ارشد رسانه و فعال فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: با وجود تأکید رهبری در بیانیه راهبردی که چهارشنبه منتشر شد بر روی نقاط قوت و دستاوردهای بی نظیر انقلاب و دمیدن روح تازه ای به حیات جامعه و تجلی واقعی امید به جوانان برای ادامه راه پرافتخار انقلاب اسلامی و ترسیمی که ایشان برای ادامه راه انجام دادند ،متأسفانه رسانه های زنجیره ای وابسته به جریان اصلاحات تمام این نقاط قوت بیانیه را از یاد بردند و همگی بر " جبران خطاهای گذشته" که هم زبان با شبکه های شیطانی انگلیسی و آمریکایی بود پرداختند.

وی افزود: رسانه های شیطانی ضد انقلاب از همان دقایق اولیه انتشار بیانیه با تفسیرهای غلط از این راهبرد مهم سعی در القای پوچی آن و پی بردن نظام به خطاهای خود داشتند و هدفی کاملا شیطانی برای فراموش کردن این بیانیه مهم را دنبال کردند.

این فعال رسانه ای ادامه داد: رسانه های وابسته به جریان خروشان انقلاب اسلامی باید پاسخی محکم و درخور در جهت عملیات روانی های دشمنان به این بیانیه مهم و راهبردی بدهند.

احمدی اظهار داشت: رسانه های کور عربستان سعودی از شدت حسادت و بخلی که به انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب دارند در عملیات فریبکارانه به دروغ پردازی های توهمی خود علیه این بیانیه پرداختند که رسانه های انقلاب باید در جهت پاسخگویی به شبهات و آگاه سازی و از همه مهمتر تبیین عناوین این بیانیه بکوشند.

وی تأکید کرد: همزمانی انتشار این بیانیه مهم و راهبردی با حماسه میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان از این دارد که انقلاب و کشور در یک پیچ مهم و حساسی قرار گرفته است که از وظایف مهم جریان انقلابی حرکت کردن با تکیه بر رهنمودهای امام خامنه ای می باشد.

این کارشناس ارشد رسانه بیان داشت: رهبرانقلاب اسلامی با انتشار بیانیه در قدم گذاشتن به دهه پنجم انقلاب و با توجه به دشمنی های گسترده دشمنان اعلام کردند که انقلاب اسلامی برای آینده خود برنامه ای روشن و دقیقی دارند و دشمنان نمی توانند اراده این ملت انقلابی را در جهت ادامه راه سست کنند.

وی در پایان خطر نشان کرد: نکته ی آخری که باید به رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب بگوییم این است که فریب دشمنان را نخورند،حرف آنان را بزک نکنند،بلندگوی تبلیغاتی آنان در کشور نباشند و هوشیاری و بصرت رسانه ای خود در برابر توطئه های دشمنان را حفظ کنند،قطعا اگر بخواهند در دهه پنجم انقلاب اسلامی از بزک کنندگان چهره دشمن و بلندگوی حرف های دروغ آنان باشند در اقیانوس عظیم اراده ملت ایران غرق خواهند شد.

ارسال نظرات