صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به رشد برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه با همراهی دولت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی افزود: دراین‌بین معضل اشتغال و آب روستا‌های کمتر توسعه‌یافته استان یزد نیز موردتوجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۵۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سردار سید ضیاءالدین حزنی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه الغدیر در شهرستان بهاباد با تسلیت و تبریک شهادت جمعی از پاسداران حافظ امنیت در جنوب شرق کشور در پی حمله تروریستی عاملان استکبار، تصریح کرد: چنین اقدامات کور و بزدلانه‌ای از سوی دشمنان، نه‌تن‌ها بر اراده و عزم جوانان انقلابی ما تأثیری ندارد بلکه باعث می‌شود تا آن‌ها در این مسیر بااقتدار بیشتر و عزمی راسخ‌تر قدم بردارند.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با تأکید بر این اینکه این پاسداران، جوانانی بودند که درراه حفظ امنیت و محرومیت‌زدایی در مناطق جنوب شرق کشور، شجاعانه و با ایثار خدمت می‌کردند؛ اظهار داشت: پاسداران انقلاب به خدمت به مردم و این میهن اسلامی افتخار می‌کنند و در این مسیر از جان خود نیز دریغ نکردند و من نیز به اینکه هم لباس چنین جوانان انقلابی هستم افتخار می‌کنم.
حزنی در ادامه به فعالیت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی در سطح کشور اشاره کرد و متذکر شد: مأموریت اصلی سپاه پاسداران ایجاد امنیت پایدار است و در کنار و ذیل این مأموریت اصلی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی نیز موردتوجه قرارگرفته است.
مشاور فرمانده کل سپاه در این راستا اضافه کرد: این قرارگاه به‌طور ویژه روستا‌هایی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته به‌خصوص در جنوب شرق، شمال غرب و مناطق مرزی کشور به‌عنوان روستای الگو پیشرفت و آبادانی، موردتوجه قرار داده است و دراین‌بین دهستان‌های چاهک شهرستان خاتم، اسفند آباد ابرکوه و آسفیچ بهاباد نقاط هدف قرارگاه محرومیت‌زدایی در استان یزد هستند.
وی با اشاره اینکه تلاش برای حل معضل بیکاری و آب روستا‌های کمتر توسعه‌یافته استان یزد از اولویت‌های اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در این خطه است، یادآور شد: تاکنون نیز اقداماتی مؤثری در برخی روستا‌های هدف صورت گرفته که با همراهی مسئولین و همکاری مردم و خیرین در سال آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در ادامه بابیان اینکه فعالیت‌های این مجموعه با بهره‌گیری و فعال کردن ظرفیت‌های مردمی است و دولت و به‌طور ویژه سازمان برنامه‌وبودجه نیز کمک و همکاری‌های چشمگیری در این راستا با سپاه داشته اند، افزود: حل معضلات کشور و حرکت به سمت آبادانی و پیشرفت تنها با همدلی و همکاری و فعال کردن ظرفیت‌های موجود ممکن خواهد بود.
حزنی بابیان اینکه علی‌رغم همه فعالیت‌ها و اقدامات جهادی و چشمگیری که در این سال‌ها صورت گرفته، همچنان محرومیت و عقب‌ماندگی در برخی بخش‌های کشور به‌خصوص دهستان‌های حاشیه‌ای و مرزی استان‌ها به چشم می‌خورد و برای حل آن‌ها به‌ردیف بودجه بیشتری نیاز است، عنوان کرد: از طریق هماهنگی‌هایی که با نمایندگان مجلس استان‌ها صورت گرفته، مقررشده تا بودجه اختصاصی برای محرومیت‌زدایی در هر استان مقرر شود و به نقاط مورد نیاز تخصیص یابد.
مشاور فرمانده کل سپاه در پایان با تأکید مجدد بر اینکه راه‌حل معضلات کشور و حرکت به سمت تعالی، همدلی مردم و مسئولین و فعالیت و مدیریت باروحیه جهادی است، متذکر شد: جایگاه و اختیاراتی که در دست هر مسئول در هر سطحی است، هم می‌تواند کلید بهشت او باشد و هم می‌تواند زمینه جهنمی شدن آن مسئول را فراهم کند و دراین‌بین همه کارگزاران باید به این نکته توجه کنند که چقدر برای حل معضلات و خدمت به این مردم شریف تلاش می‌کنند.
گفتنی است پیش‌ازاین مراسم، سردار حزنی به همراهی برخی مسئولین سپاه استان یزد و شهرستان بهاباد از طرح‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه الغدیر در دهستان آسفیج در شهرستان بهاباد بازدید کرده و از نزدیک در جریان معضلات و مشکلات مردم این بخش‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات