صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
مصطفی برزگر
سرهنگ شاکرمی ، بیان کرد: سبک و سیاق فرماندهی، وحدت رویه، حرکت براساس آئین نامه های کاری و نگاه عاشقانه به خدمت، شخصیت بزرگی را از مرحوم طهماسبی ساخته بود و لذا امروز نیز شخصیت های زیادی همچون طهماسبی ها داریم
کد خبر: ۹۱۱۲۹۸۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم یادواره شهدای تیپ 11 امیرالمومنین(ع) استان ایلام و یادبود چهلمین روز درگذشت مدافع حرم ، " سرهنگ طهماسبی "  گفت: شهدای ما یک مسیر و راه نورانی برای خود انتخاب کردند و در این مسیر به بالاترین جایگاه خود دست یافتند و این عزیزان پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) هستند.

وی اظهار کرد: امام راحل ، دارای یک مکتب خاص بود و در این مکتب مردان کوچکی را پرورش داد و آنان در دل سختی ها رشد و نمو پیدا کردند و به مراتبی از شخصیت رسیدند که ما نمونه هایی از آنان را در جامعه می بینیم. 

: شخصیتی همچون باقری در قبل از انقلاب در همین شهر ایلام در ژاندارمری وقت آنقدر به سرعت پرورش می داد که در سال 61 یک فرمانده بزرگ و تأثیرگذار می شود و 50 هزار سند ازآثار شهید باقری امروز در دسترس ما قرار دارد که دارای مجموعه است.

سرهنگ شاکرمی ، بیان داشت : سیره و روش  امام راحل برگرفته ازمکتب و سیره حضرت فاطمه معصومه(س)  است و  اگر یک نفر قرار باشد سربازی امام زمان (عج) را انجام دهد در دل این سیره بزرگ می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ، استان ایلام ، افزود: سرهنگ طهماسبی ، نتیجه سیره امام راحل است ، و ایشان در حوادث فتنه ها برای مقابله با آنها جلودار و خط شکن است و در روزهای آخر خدمت و روزهایی که باید استراحت کنند در سوریه حضور پیدا می کنند.

سرهنگ شاکرمی خاطر نشان کرد: در کشورهای اسلامی ، از جمله لبنان و نیجریه و بسیاری از نقاط دنیا با مکتب و سیره امام خمینی(ره) آشنا شدند و انان را تحت تاثیر خود قرار داد و طوری که شیخ زکاکی جوان را به ایران آورد و عاشق و عارف به امام شد و به نیجریه برگشت و در مرکز فلاکت و بدبختی و مرکز تلاش وهابیت و حاکمیت بسیار مخوف و خطرناک یک جریان شیعی را تشکیل داد که کف آن هفت میلیون انسان است.

وی ، اظهار کرد: امروز متاسفانه افرادی هستند که از نزدیکان امام راحل بودند و در دامن امام بزرگ شدند اما فرسنگ ها با نام امام فاصله دارند چون سیره امام را به شکل ظاهری درک کردند و باطن این امام بزرگ را نفهمیدند.

سرهنگ شاکرمی خاطرنشان کرد: در اربعین دو شخصیت خیلی به ما کمک کردند یکی حاج طهماسبی و دیگری حاج قادری به گونه ای که در حوزه ایجاد امنیت و بسیاری موارد دیگر که از پیچیدگی های خاصی هم برخوردار بود تجارب این عزیزان راهگشا بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: سبک و سیاق فرماندهی، وحدت رویه، حرکت براساس آئین نامه های کاری و نگاه عاشقانه به خدمت، شخصیت بزرگی را از مرحوم طهماسبی ساخته بود و لذا امروز نیز شخصیت های زیادی همچون طهماسبی ها داریم

ارسال نظرات