صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023
مدیر هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب جوانان محور هستند گفت: بصیرت و دشمن شناسی لازمه مهم در طی گام دوم انقلاب اسلامی است که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۸۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمد نوری در مراسم بزرگداشت زکریای شهید و شهدای پاسدار حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با عنوان تذکره عشق در مسجد غربای شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به اینکه قدرت آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ابرقدرتی آمریکا را رو به افول نهاد اظهار کرد: دشمنی آمریکا با نظام و انقلاب تمام نشده که هیچ سخت‌تر و با روش‌های پیچیده تری ادامه یافته و تلاش دارند از فرسایش قدرت خود جلوگیری کنند و در ابتدای انقلاب از انحراف آن شروع کردند و رئیس جمهور منتخب را با خود همراه کردند، اما نشد و بعد جنگ حذف فیزیکی کسانی که اثرگذار انقلاب بودند را راه انداختند و بعد هشت سال جنگ تحمیلی راه انداختند و جنگ اقتصادی در چند مرحله به راه انداختند، اما جواب نداد.
وی افزود: جنگ فرهنگی و جنگ نرم و جواب نداد و دین ما گره خورده با سیاست است و رهبری تاکید دارد اگر بصیرت نباشد دشمن در رسیدن به هدفش امیدوار می‌شود و در آغاز دهه پنجم جدی است موضوع بصیرت و گام دوم را برداریم در انقلاب راهکار‌هایی دارد که بودن بصیرت سخت است.
نوری با اشاره به گام دوم انقلاب به عنوان منشور حرکت است بیان کرد: این گام الزاماتی دارد که جوانان محور است همانطور که دشمن حساب ویژه روی جوانان باز کرده است چرا که هفتاد درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب به دنیا آمدند و بالای هشتاد درصد شرایط قبل از انقلاب را زندگی نکردند و نمی‌دانند و از این ناآگاهی این قشر دشمن بهترین بهره می‌برد و بر جهل جوانان ما فکر کرده است.
مدیر هادیان سیاسی سپاه ادامه داد: شروع دهه پنجم را با بصیرت بالاتری باید آغاز کند و امام علی بیان می‌فرماید بصیر کسی که هر چه شهید در مورد آن فکر کند و الان ۴۵ میلیون ایرانی خوراک خود را از فضای مجازی می‌گیرد و چقدر خوراک خوب در این فضا تولید می‌شود که استفاده شود.
وی اضافه کرد: خوراک فضای مجازی مسموم است و منافقین در این فضا در حال کار کردن هستید و سیاه نمایی می‌کنند و باید عمیق‌تر توجه کرد در این فضا که مولا علی (ع) تاکید می‌کند که انسان با بصیرت باید عمیق توجه کند.
نوری با اشاره به شبکه هایی، چون آمدنیوز و من و تو که هدفشان انقلاب است گفت: باید بصیرت ما در گام دوم انقلاب بالا برود و جوانان محور هستند و انسان بصیر از حوادث عبرت می‌گیرد و ما باید چهل سال دشمنی استکبار را ببینیم، اما با اتحاد و انسجام و ولایت مداری ملت این چهل سال طی شد و باید با گام‌های استوار برداریم که شرط اول بصیرت است و شرط دوم دشمن شناسی است.
وی ادامه داد: عده‌ای تلاش دارند در داخل دشمن را تطهیر کنند که ما دشمن نداریم، اما دشمن شناسی مهم است و انواع و اقسام دشمنی انجام شده، اما توانستند به هدف برسند که اسقاط انقلاب اسلامی است و روش دشمنی الان دشمن جنگ ترکیبی است که محورش اقتصاد است و فقط اقتصاد نیست و سه هدف دارد که کوتاه مدت آن عصبانی کردن مردم ایران است که با تزریق ابر تورم مردم را عصبانی کنند.
نوری گفت: هدف میان مدت آن نتیجه عصبانی کردن مردم ناکارآمد جلوه دادن نظام است و اگر تحقق پیدا کند هدفش نهایی که ساقط شدن نظام اسلامی است را ببینند که ما باید بفهمیم که عرصه اقتصاد عرصه دشمنی با ماست و قرار است ما نتوانیم پول فروش نفت را به داخل بیاوریم و با کنترل این دارایی ما را در منگنه قرار دهند و درآمد داخل نیاد مردم عصبانی‌تر می‌شود.
وی با اشاره به رسانه و فضای مجازی افزود: آن‌ها از این ابزار استفاده می‌کنند تا زودتر به هدف خود برسند و در این فضا از ظرفیت ملت استفاده می‌کنند و رهبری یکسال را سال اصلاح الگوی مصرف معرفی کرد یعنی ما مشکل داریم و ملت می‌تواند اقتصاد مریض را قوام دهد و یا اقتصاد درست را فلج کند و ما در تابستان موشک را در مقابل پوشک قرار دادند و ما مردم در این امر پیشقدم بودیم و اگر مصرف خود را در جنگ اقتصادی درست نکنیم دچار مشکل می‌شویم.
مدیر هادیان سیاسی سپاه با بیان اینکه مصرف کننده‌ها در جنگ اقتصادی مشخص کننده‌ها هستند افزود: دشمن تلاش می‌کند با جنگ روانی مصرف کننده‌ها را در استفاده بیشتر بیشتر ترویج کند تا این جنگ اثرگذار شود و در این جنگ می‌توانیم دشمن را ناکام بگذاریم و رسانه آمده به کمک جنگ اقتصادی تا اثرگذار باشد.
وی با بیان اینکه دشمن می‌گوید هر جا مردم ایستادگی کنند ما موفق نخواهیم بود بیان کرد: در تحریم نفتی فقط ۲۰ درصد در جنگ اقتصادی خودشان گفتند موفق می‌شوند، اما الان ۴۶ درصد اقتصاد ما درگیر کردند، چون رسانه به کمک جنگ اقتصادی آمد و این تاثیر گذار شد.
نوری ادامه داد: امروز فقط آمریکا در مقابل ما تنها مانده است که آن هم در سراشیبی سقوط قرار دارد و تحریم و جنگ اقتصادی بر علیه ما جواب نمی‌دهد مگر ما بازی کن دشمن در زمین خودی باشیم و ناامن سازی داخلی از دی ماه ۱۳۹۶ کلید خورده است.
وی اضافه کرد: بعد از جنگ اقتصادی و رسانه ای، ناامن سازی داخلی را در جنگ ترکیبی اقتصادی دنبال می‌کند و عده‌ای در داخل هستند که اعتقاد دارند اگر آمریکا کاری کند ما نمی‌توانیم کاری کنیم و اینجا مردم محور هستند که این افراد را انتخاب کرد وار این شرایط می‌تواند عبور کرد و آیه قرآن است که ما بخواهیم می‌توانیم عبور کنیم.
وی با اشاره به سو مدیریت در اقتصاد و باور نداشتم به توان داخلی گفت: در اقتصاد انقلابی عمل نکردیم، چون نقشه اقتصادی نداشتیم و برنامه اقتصادی را از خارج آوردیم، اما سال ۱۳۹۲ نسخه انقلابی تهیه شد که اقتصاد مقاومتی است و کشور‌های مختلف استفاده کردند و ما استفاده نکردیم، چون باوری در این حوزه نیست و هر جا انقلابی عمل کردیم بردیم.
مدیر هادیان سیاسی سپاه با اشاره سخنان رهبری در خصوص عبور کشور از این شرایط اظهار کرد: مسؤولین باید باور کنند که ما می‌توانیم تا موفق شویم و ما امروز پهپادی ساختیم که ۲۴ ساعت پرواز می‌کند و قدرت حمل هشت موشک دارد و پهپاد ما بالای ناو هواپیما بر آمریکا می‌رود و جرات شلیک کردن به آن را ندارد.
وی ادامه داد: چیز‌هایی که ما در جهان رونمایی کردیم جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم و ولایت مداری مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و بیشترین برد ما از ولایت پذیری و تبعیت مان بوده است، کاش مسؤولین ما توجه کنند و نمایندگان ما هم کاش اینگونه بودند و تبعیت محض از ولایت داشتند.
ارسال نظرات