صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
چند سالی است که واژه ای به نام کمپین در ادبیات مردم ایران رواج پیدا کرده است که اوج نام آوری این واژه در زمانی بود که قیمت پراید خیز بلندی برداشته بود و مردم برای کاهش قیمت این خودروی داخلی خریدن آن را تحریم کردند.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۴۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج تهران، اتحاد مردم تحت عنوان کمپین برای به زانو در آوردن مطففین، محتکران، گرانفروشان و خوناشامان اتفاق مبارکی است اما در برابر این کمپین، طرف مقابل هم بیکار ننشسته و دست به ضد حمله می زند تا تک مردم را خنثی کند، نمونه نزدیک آن هم، کمپین نخریدن پراید بود که با همکاری دولت و مدیران و خودروسازان فقط کافی بود تا با اعلام پرداخت وام 25 میلیون تومانی مردم روزه خود را بشکنند و اقدام به ثبت نام برای خرید پراید کنند به طوری که در مدت کوتاهی سامانه به دلیل استقبال شدید مردم بسته شد و در مدت چند دقیقه تعداد قابل توجهی خودروهای بلوکه شده در انبار خودروساز ها به فروش رفت.

تصویر فوق بنری است که بر دیوار مسجد جامع حسین آباد شاملو از توابع شهرستان ملایر نصب شده است؛ حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در کمپین نخریدن آجیل و سایر مایحتاج اولیه مردم مثل گوشت و مرغ و غیره ... دلالان، واسطه ها و صاحبان زر و زور چه خوابی برای بالا نگه داشتن و ثابت نگه داشتن قیمت ها برای مردم خواهند دید.

 علی اشرف خانلری

ارسال نظرات