صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
سردار سلیمانی گفت: بهسازی و نوسازی منازل، تهیه سر پناه، بهینه سازی زیست محرومین، تهیه جهیزیه برای معسرین و سایر خدمات اجتماعی هدف گذاری شده از جمله برنامه های مورد توجه است.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۳۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار یعقوب سلیمانی  در گفتگو با بسیج گفت: در راستای عمل به تدابیر رهبر معظم انقلاب  و  بیانیه گام دوم انقلاب کاروان های راهیان نور را وارد عرصه های خدمت و محرومیت زدایی خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از انتظارات و مطالبه های معظم له نحوه تاثیر راهیان نور بر جغرافیای مناطق هدف می باشد از این رو با برنامه ریزی و جلسات منظم تلاشی شده به این تدبیر از طریق خدمت رسانی به محرومین جامه عمل پوشیده شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج یادآور شد: در راهیان نور به دنبال اصل تعالی هستیم از این رو خدمت و محرومیت زدائی که سیره شهدا نیز بوده اشاعه یافته و این اتفاق مبارکی است که موجب زیارت با معرفت زائرین راهیان نور خواهد شد.

سردار سلیمانی با اشاره به هدفگذاری خدمت در 2 استان از 7 استان میزبان کاروان های راهیان نور گفت: با مشارکت همگانی خیرین و توان موسسات مردم نهاد به استان های خوزستان و ایلام به عنوان مناطق هدف برای خدمت انتخاب شده که در سالهای آتی به سایر استان های میزبان تسری پیدا خواهد کرد.

مسئول سازمان اردوئی، گردشگری و راهیان نور بسیج اضافه کرد: بهسازی و نوسازی منازل، تهیه سر پناه، بهینه سازی زیست محرومین، تهیه جهیزیه برای معسرین و سایر خدمات اجتماعی هدف گذاری شده از جمله برنامه های مورد توجه است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری از راهیان نور به عنوان فن آوری یاد کرده اند، از این جهت صرفا زیارت یادمان ها مورد هدف نیست بلکه تحول و نوآوری برای بهره گیری معنوی بیشتر و ایجاد آورده های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در این فن آوری ها منظور شده است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: هم اکنون کاروان های راهیان نور موجب توسعه اشتغال در مناطق عملیاتی جنوب و افزایش کسب و کار در اصناف و بازاریان شده است.

وی افزود: در گذشته استفاده قابل توجهی از گروه های هنری و فرهنگی استان خوزستان نمیشد لیکن در چند سال اخیر با برگزاری جشنواره اختتامیه راهیان نور شاهد رونق و نقش آفرینی گروه های هنری در این استان بوده ایم.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: تلاش داریم راهیان نور به طور جدی در عرصه خدمت وارد شده و با ارائه خدمات پزشکی، سلامت، ساخت خانه محرومین بتواند خدمات بیشتری ارائه کند. گفتنی است: دو اکیپ پزشکی در مناطق عملیاتی جنوب و یک درمانگاه تخصصی در منطقه ملاشیه اهواز هم اکنون به ارائه خدمت به هم وطنان خوزستانی می پردازند.

ارسال نظرات