صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
سرهنگ شاکرمی گفت: در قرارگاه جهادی که در ماژین ایجاد شده است ، بسته های حمایتی و درمانی و هم کارهای عمرانی و زیر ساختی وجود دارد و در روز های آتی پخت غذا در آنجا صورت می گیرد و ما مصمم هستیم تا اخرین لحظه در کنار مردم باشیم.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۲۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات سپاه و خدمات رسانی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناطق سیل زده استان ، گفت: به دنبال ورود سامانه پرفشاری که از غرب و وجنوب غرب وارد کشور شد ، استان ایلام در معرض سیل قرار گرفت و چندین بخش از استان آسیب دیدند و به دنبال این ،  سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به  لحاظ داشتن ظرفیت ها و تجارب بسیار ارزشمند در موقف گاه ها ، چندین برابر قوی تر و با اردای فولادین پای کار آمد  و تمام توان خود را برای کمک به مردم استان به کار گرفت.

وی بیان کرد: بعد از تشکیل جلسه ستاد بحران در استان ، سپاه اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داد  و به همراه استاندار محل هایی که در معرض سیل بودند مورد بررسی قرار گرفت  و سپاه یکی از سخت ترین مسیل هایی که در سال های گذشته برای استان مشکلات جدی به وجود آورد را برعهده گرفت و با تمام امکانات و تیم مهندسی  این مسیل لای روبی شد.

سرهنگ شاکرمی افزود: در شهرستان سیروان ، روستای چم شیر عرب رودبار از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و یک ست کامل مهندسی و نانوایی سیاردر آنجا استقرار پیدا کرد و این اقدامات هنوز در سیروان ادامه دارد و ایجاد یک اشپزخانه در روستای چم شیر در دستور کار قرار دادیم  و تا امروز چندین نوبت غذای گرم بین مردم توزیع شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، خاطر نشان کرد: در شهرستان دره شهر ، قبل از ایجاد سیل، منطقه مورد نظر مورد بررسی قرار گرفت و از روز حادثه تا بحال ، سپاه تمام قد در منطقه ماژین شهرستان دره شهر حضور دارد و برای اینکه تمام امکانات در منطقه سازماندهی شود ، یک قرارگاه جهادی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در ماژین ایجاد کرده ایم.

وی اظهار کرد: در قرارگاه جهادی که در ماژین ایجاد شده است ، بسته های حمایتی و درمانی و هم کارهای عمرانی و زیر ساختی وجود دارد و در روز های آتی پخت غذا در آنجا صورت می گیرد و ما مصمم هستیم تا اخرین لحظه در کنار مردم باشیم .

سرهنگ شاکرمی ، با اشاره به  مردمی بودن سپاه پاسداران ، گفت: بردن سپاه در بین مردم ، با اقدامات جهادی و تلاش دلسوزانه انجام می گیرد و قطعا زمانی که سپاه در بین مردم باشد مردم امید خواهند داشت و احساس آرامش می کنند.

وی ادامه داد: یک محموله 25 تنی کمک های سپاه توسط سردار حاجی زاده برای کمک به مناطق سیل زده به استان ایلام منتقل شد و این محموله بین مردم توزیع شد و استان اراک هم با تمام امکانات به عنوان استان معین انتخاب شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، بیان کرد: در حوزه زیر ساخت ها با کمک سردار حاجی زاده پای کار آمده ایم و سه پل ارتباطی  تخریب شده بخش ماژین شامل پل میدان خلف که آماده بهره برداری است  و پل وحدت توسط قرارگاه سازندگی در حال تعمیر است و پل اصلی هم در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در بخش ماژین ، افرادی که مسافر بودند توسط بالگردهای سپاه انتقال داده شدند و اولین گروهی که وارد بخش ماژین شد بچه های سپاه بودند که مسافت 30 کیلیومتری را پیاده طی کردند و به منطقه رسیدند .

سرهنگ شاکرمی اظهار کرد: در حوزه پیشگیری اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفت  و به لطف خدا قابل توجه و برجسته است و در مرحله بحران بسیار به ما کمک کرد و با ستاد بحران استان به طور کامل هماهنگ بودیم  و یک جلسه فوق العاده در سپاه استان تشکیل شد و امکانات را سازماندهی کردیم و تجهیزات به طور کامل توزیع شدند و برای شهرستان سیروان و دره شهر معین مشخص کردیم .

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه به مزارع و بخش کشاورزی استان خسارات فراوانی وارد شده است، ما این آمادگی را داریم که در مرمت و بهسازی راه های بین مزارع با استفاده از توان بسیج سازندگی همکاری داشته باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، عنوان کرد: سپاه ، تمام ظرفیت خود را برای کمک به سیل زدگان به کار گرفته است .

ارسال نظرات