صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 31 May 2023
حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینیان، با بیان اینکه امام حسین الگوس پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: پاسدارن با راه و حرکت امام حسین علیه السلام یک پیوند فکری و عملی دارند.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۱۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید محسن حسینیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری با گرامی داشت اعیاد شعبانیه ضمن محکوم کردن سخنان رئیس جمهور خبیث و پلید آمریکا در خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: نامگذاری روز میلاد حضرت سید الشهداء (علیه السلام) به عنوان روز پاسدار برای ما افتخار بسیار بزرگی است و این مهم وظایف پاسداران را سنگین‌تر می‌کند.

حسینیان، عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه انقلاب است، بیان کرد: انقلاب با ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها، شهادت‌ها، خون دل خوردن‌ها، رنج‌ها، اضطراب‌ها و ناراحتی‌های تمام آحاد ملت به خصوص پاسداران به نتیجه رسید و ما پاسداران در قبال جامعه مان، دینمان، شهداء، رهبر و انقلابمان مسئولیم.

وی با بیان اینکه، پاسداران با راه و حرکت امام حسین علیه السلام یک پیوند فکری و عملی دارند، عنوان کرد: آحاد ملت ایران بخصوص ما پاسداران باید شیوه مبارزه ی امام حسین علیه السلام را چراغ راه خود قرار دهیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید توجه داشت که حضرت در چه شرایطی، با چه هدفی و با چه امکاناتی به مبارزه علیه ظلم و فساد پرداختند، تصریح کرد: حرکت در مسیر سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام به خوبی مسیر حرکت نهاد مقدس سپاه پاسداران را مشخص می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه عشایری خاطرنشان کرد: استکبار و کفر جهانی همیشه با اسلام در مبارزه بوده و خواهد بود چون ماهیت اسلام ، ماهیت قرآن و ماهیت آموزه های اهل بیت (علیه السلام) مبارزه با کفر و ظلم است، امام حسین (علیه السلام) به بشر درس آزادگی و عزتمندی دادند و در شرایطی که هرکس به دنبال زنده ماندن و چند صباحی زندگی کردن است فرمودند: « الموت فی عز خیر من حیاه فی ذل »

حسینیان افزود: کار دشمن با شهادت امام حسین(علیه السلام) تمام نشد و هر وقت و هر کجا انقلابی شکل بگیرد که بخواهد آموزه های قرآن و اهل بیت(علیه السلام) را ترویج کند قطعا تهدیدات ، تحریمها و تبلیغات سوء دشمنان هم علیه آن وجود خواهد داشت. امروز هم اگر این نهاد مقدس را در لیست سازمانهای تروریستی قرار می دهند اتفاق جدید و دور از ذهنی نیست، نگاهی اجمالی به تاریخ نشان می دهد این تبلیغات همیشه علیه اسلام وجود داشته است، به رسول گرامی اسلام (صل الله علیه و آل و سلم) نسبت شاعر و کذاب و ساحر می دادند، خبر شهادت حضرت علی (علیه السلام) در مسجد کوفه را وقتی خیلی ها شنیدند با تعجب گفتند: مگر علی هم نماز می خوانده ویادر ظهر روز عاشورا وقتی امام حسین علیه السلام به نماز ایستاد دشمن نگران شده و برای اینکه ماهیت امام بر مردم روشن نشود بر امام تاخته ونماز را برهم زدند.

حسینیان گفت این مقام مسئول گفت : امام راحل (ره) به صراحت فرمودند: جهان اسلام در انتظار به ثمر رسیدن کامل انقلاب ماست و یک پاسدار اگر می خواهد مدافع انقلاب وکشور باشد باید بتواند مدافع خوبی برای اسلام باشد و اگر می خواهد مدافع اسلام باشد باید قبل از هر چیز به خود پرداخته وآموزه های دینی را در خود پرورش دهد. لذا وظیفه داریم اولا اسلام را خوب بشناسیم و ثانیا خود را آراسته به آموزه های اسلامی کنیم تا بتوانیم مدافع خوبی برای انقلاب باشیم.

ارسال نظرات