صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ورامین گفت: با توجه به اینکه شهید مطهری درراه صیانت از اسلام ناب و پاسداری از جهت‌گیری‌های صحیح انقلابی به شهادت رسید و تمامی آثار و نوشته‌های این شهید بزرگوار مورد تائید حضرت امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت استاد مطهری همایش حکمت مطهر با حضور بیش از 600نفر از کارکنان و بسیجیان در حسینیه سپاه برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام علی نظری مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان ورامین ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به مربیان، هادیان سیاسی و تمامی دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت، به تشریح مأموریت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و بسیج پرداخت و اظهار داشت: تعمیق معنویت و ایمان، تقویت آمادگی روحی و ارتقای دانش، بینش و منش اسلامی آحاد کارکنان سپاه و بسیج یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و بسیج است.

وی ادامه داد: علاوه بر این نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و بسیج وظایف دیگری همچون پرورش افراد معتقد و متعهد به ارزش‌های اسلام ناب، آرمان‌های حضرت امام (ره)، و منویات مقام معظم رهبری، و فراهم آوردن زمینه حضور فعال و مؤثر سپاهیان و بسیجیان در میادین جهاد و دفاع و عرصه‌های مختلف خدمت به جامعه اسلامی نیز بر عهده دارد.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان ورامین تصریح کرد: با توجه به اینکه شهید مطهری درراه صیانت از اسلام ناب و پاسداری از جهت‌گیری‌های صحیح انقلابی به شهادت رسید و تمامی آثار و نوشته‌های این شهید بزرگوار مورد تائید حضرت امام خمینی (ره) بود، سالروز شهادت وی به‌عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شد تا افکار و اندیشه‌های استاد مطهری همواره به‌عنوان یک شاخص و معیار موردتوجه مسؤولان و دست‌اندرکاران مسائل اعتقادی و سیاسی در سپاه پاسداران و بسیج قرار داشته باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام طزری امام‌جمعه بخش خیرآباد بیان داشت: شهید مطهری با اخلاص، تواضع و بصیرت خود هر جا که احساس خطری برای دین خدا کرد با تمام وجودش حاضر شد و برای تفهیم قابلیت‌های دینی و باورهای اعتقادی در مقابل همه‌ مکاتب الحادی و التقاطی و متحجرانه ایستاد و استقامت کرد که این برای همه ما یک درس و الگویی بی‌نظیر است.

وی بااشاره به اینکه رستگاری انسان با تحقق علم و دانش و بصیرت همراه است افزود: کسانی که علم، دانش و اندیشه و ذخیره خود را با بصیرت حفظ کرده باشند به‌طورقطع موفق و رستگار می‌شوند.

امام‌جمعه بخش خیرآباد هم در ادامه این همایش افزود: در فرهنگ اسلام و بر اساس آیات و روایات، سه ملاک اصلی برای درجه دادن و ارزش یافتن یک انسان وجود دارد که این شاخص‌ها شامل تقوا و ایمان واقعی و همه‌جانبه، کسب علم و آگاهی در هر زمان و مکان، و مجاهدت و مبارزه با دشمن درونی و برونی است.

در پایان این همایش، از مربیان و هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج ورامین با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظرات