صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
سردار سلیمانی گفت:‌ امروز شاهد توزیع 14 هزار بسته غذایی و اقلام مصرفی و ضروری زندگی در میان مردم سیل زده استان خوزستان از سوی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج هستیم.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۱۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در جمع خادمان راهیان نور در یادمان بیت المقدس اهواز که مشغول جمع آوری اقلام ضروری و بسته های غذایی برای مردم سیل زده استان خوزستان هستند، اظهار داشت: بارش شدید باران که اوایل سال 98 آغاز شد و باعث سیلاب در برخی نقاط استان خوزستان شده است، خسارات زیادی را به خانه‌های مردم، جاده‌های روستایی و اراضی کشاورزی استان وارد کرده است و از همان روزهای نخست بود که قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تمام امکانات راهیان نور از جمله اسکان و تغذیه را در اختیار سیل زدگان استان خوزستان قرار داد.

وی ادامه داد: مردم خوزستان که در زمان وقوع سیلاب با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردند، اکنون نیز پس از فروکش کردن سیلاب با مشکل گل و لای موجود در منازل و کمبود مواد غذایی مواجه هستند و برخی روستاها همچنان با مشکل سیلاب دست به گریبان است و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به یاری سیل‌زدگان شتافته است و امروز شاهد توزیع 14 هزار بسته غذایی و اقلام مصرفی و ضروری زندگی در میان مردم سیل زده این استان از سوی این قرارگاه هستیم .

 

سردار سلیمانی تاکید کرد:‌بیش از 200 نیسان در استان خوزستان در حال آماده شدن برای توزیع این 14 هزار بسته اقلام غذایی و ضروی در میان مردم این استان هستند و خادمان شهدا در یادمان بیت المقدس اهواز در حال بسته بندی و بارگیری این اقلام ضروری و بسته های غذایی هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: قراراگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از اوایل سال 98 و همزمان با بروز سیل در استان لرستان هم با اعزام نیروهای خادمین شهدا و مسوولان راهیان نور به شهرستان پل دختر، تلاش کرد که در کنار مردم سیل زده این شهرستان باشد.

سردار سلیمانی در ادامه افزود: امروز سالروز آغاز عملیات بیت المقدس در سال 61 است که چهار محله بود و این مکان، یادمان بیت المقدس است و به نظر ما عملیات بیت المقدس تا دفع دشمنان و حذف اسرائیل غاصب و فتح بیت المقدس به دست رزمندگان اسلام ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: رهبرمان فرمودند که خرمشهرها در پیش است و این یعنی نقش مردم و حضور مردم. سیل اخیر، خرابی هایی را به دنبال داشت و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد، از آن طرف همدلی و همبستگی ملت ایران را نشان داد و تداعی گر دوران دفاع مقدس بود که مردم برای مردم، فعالیت انجام دادند.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: امروز هم این حرکت و تلاش برای کمک به سیل زدگاه استان خوزستان به عنوان یک حرکت نمادین است و ان شالله که استمرار داشته باشد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: 11 اردوگاه های راهیان نور خوزستان ، محل اسکان سیل زدگاه بودند و پیش بینی 150 هزار نفر اسکان مردم خوزستان و سیل زده را پیش بینی کردیم و امکانات راهیان نور را در اختیار سیل زدگان قرار دادیم و در این مراکز، 10 هزار تا 15 هزار غذا روزانه تهیه می شد و در میان سیل زدگان توزیع می گردید.

ارسال نظرات