صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
مدیرسازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۴۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
سید نظام مرادی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: ساماندهی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس با تاکید بر زمان بندی، نظارت بر قیمت‌ها، همسانی و رعایت شیوه نامه و دستور العمل‌ها اجرایی می‌شود.

مرادی از هدفگذاری‌های سازمان دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی و نظارت تغذیه‌ای و بوفه‌های مدارس، مبحث ساماندهی لباس فرم و سرویس مدارس نیز برای سال جدید به سازمان دانش آموزی واگذار شد.

وی افزود: هر سرویس مدرسه باید یک کلاس درس باشد و برای تمامی رانندگان سرویس‌های دانش آموزی، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

مرادی با تاکید بر مهارت آموزی با محوریت فعالیت‌های ابلاغ شده، اظهار کرد: این آموزش‌ها می‌تواند خروجی مناسبی را رقم بزند.

مرادی با بیان اینکه اردو‌های آموزشی و کار‌های تشکیلاتی از دیگر محور فعالیت‌های این سازمان است، ابراز کرد: طی سال گذشته با همکاری دستگاه‌های متولی و یاریگری آموزش و پرورش، اردو‌های آموزشی و تشکیلاتی در مرحله استانی با پوشش ۳۰۰ دانش آموز عملیاتی شد.

وی ابراز داشت: منتخبین این برنامه به مسابقات کشوری اعزام شدند و برای اولین بار توسط دانش آموزان اعزامی استان کسب رتبه و مقام را داشتیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: توسعه و رشد حس نوع دوستی و پوشش نیاز‌های دانش آموزان نیازمند از دیگر فعالیت‌های اجرا شده است و این مهم طی سال گذشته در تمام مدارس محقق شد.

مرادی با بیان اینکه طی سال جاری نیز جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اجرایی شد، عنوان داشت: اقدامات مناسبی در این بخش محقق شد.
مرادی با تاکید بر توسعه مهارت آموزی، ابراز داشت: مهارت آموزی و آشنایی دانش آموزان با مهارت‌های زندگی از جمله هدفگذاری‌های انجام شده این سازمان است.

مرادی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر جامعه هدف ما در سازمان دانش آموزی است و امید است به نحو شایسته در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

مرادی به تحقق آموزش‌های به روز اشاره کرد و اظهار داشت: مانور‌ها و آموزش‌ها در حوزه زلزله در مدارس مختلف اجرایی و آموزش شرایط پناه گیری و کاهش خطرات در زمان زلزله را نیز داشتیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان از برگزاری همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب خبر داد و عنوان کرد: این برنامه در سطح مناسب و با حضور جامعه هدف عملیاتی شد.

مرادی با اشاره به فعالیت‌های تشکل پیشتاز دانش آموزی، اظهار کرد: طی سال تحصیلی گذشته خبرنگار پیشتاز به چارت این مجموعه افزوده شده و دانش آموزانی در سطح مدارس آموزش داده می‌شوند.

وی افزود: طی سال جاری پوشش آموزشی شهرستان بویراحمد در قالب طرح خبرنگار پیشتاز انجام شد و در سایر شهرستان‌ها نیز این طرح اجرایی می‌شود.

مرادی همچنین از برگزاری آئین تجلیل از فعالین و پیشکسوتان سازمان دانش آموزی در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.
ارسال نظرات