صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: یکی از شاخصه های اصلی امام خمینی معرفی اسلام و هویت اسلامی به جهانیان می باشد.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۰۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار رستمعلی رفیعی اتانی فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع ) در آستانه سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب امام‌خمینی (ره ) در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه دنیا انقلاب اسلامی مارا به نام امام خمینی (ره ) می شناسند اظهار داشت  :مقام معظم رهبری میفرمایند در دنیا بی نام و نشان امام خمینی(ره ) ما شناخته شده نیستیم .

 

وی افزود: یکی از شاخصه های امام خمینی (ره ) و انقلاب دفاع از اسلام است و دنیا ما را به این نام می شناسند، در این زمینه امام عزیز می فرمایند: من به صراحت اعلام می‌كنم كه جمهوری اسلامی ايران، با تمام وجود برای احيای هويت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمايه‌گذاری می‌كند و دليلی هم ندارد كه مسلمانان جهان را به پيروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نكند و جلوی جاه‌طلبی و فزون‌طلبی صاحبان قدرت و پول و فريب را نگيرد.

وی گفت :یکی دیگر از خصوصیات امام خمینی (ره ) که در بیانیه دوم مقام معظم رهبری با تحلیل زیبا و رسا امده است آن هم استقلال است امام خمینی (ره ) به ما استقلال را آموخت ،امام راحل به ما هویت دادند.

فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع ) تصریح کرد: امام خمینی (ره ) به ملت عزیز ایران آموخت که باید آقای خودشان باشند امام راحل در روز های اول انقلاب به ارتش فرمودند شما باید اقای خودتان باشید و به ارتش هویت بخشیدند امام خمینی راه استقلال خواهی واقعی را به ملت عزیز ایران آموختند .

سرهنگ پاسدار رفیعی تصریح کرد : امام خمینی (ره) عادل بودند و هیچ موقع در برابر بی عدالتی و ظلم و ستم و استکبار عقب نشینی نمی کردند ، عدالت خواهی امام راحل و انقلابش به عنوان یک آرمان حقیقی جلوه نمای می کرد.

وی اضافه کرد :امام خمینی (ره ) تاکید میکردند که باید کرامت انسانی حفظ شود اعتقاد امام براین بود که در کشوری که اکثریت آنها شیعیان هستند ملی اقلیت های دیگر از حقوق انسانی و کرامت برخوردار باشند.

سرهنگ رفیعی افزود :توسعه فنی ،فرهنگی و اقتصادی کشور یکی از آرامان ها ی امام خمینی (ره )بود امام راحل همیشه تاکید میکردند در علم باید اقای دنیا باشیم و امروزه مشاهده می شود که جمهوری اسلامی ایران در زمینه علمی پیشرفت کرده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع ) اظهار کرد.:امام خمینی (ره ) با باور عمیق به جوانان همیشه به جوانان می گفتند شما میتوانید و در این چهل سالگی انقلاب در هرکجایی که موفق بودیم جوانان پای کار انقلاب ایستاده اند.

فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا(ع ) افزود :سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را مولود این انقلاب است فرزند و به تعبیر حضرت آقا خود را پاسخگوی همه حوادث انقلاب می داند.

وی در پایان خاطر نشان کرد :جوانان نسل امروز انقلاب اسلامی باید در میدان حاضر شود و پای کار انقلاب بمانند، جوانان عزیز با استفاده از تجربه چهل سالگی انقلاب موفقیت های افق های پیش رو را بدست خواهند آورد .

ارسال نظرات