صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
لازم است جوانان با فکر و اندیشه خلاقانه و سرشار از امید و نشاط به آن وارد شوند و ضمن تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف این نقشه را از ضعف‌ها و سستی‌های گذشته درس عبرت گرفته و با رفع مشکلات پیش رو به استقبال صعود به قله‌های رفیع علمی اقتصادی سیاسی فرهنگی نظامی و منطقه‌ای بروند
کد خبر: ۹۱۴۶۷۹۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، از آنجا که ۴۰ سال گذشته یعنی از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۷ جمهوری اسلامی ایران و ملت همیشه در صحنه با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بودند که بزرگترین آنها از از جنگ نظامی گرفته تا تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی برای لطمه زدن به استقلال ایران اسلامی بوده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از پشت سر گذاشتن این چهار دهه پرفراز و نشیب و در مقابل یاوه گویی های آمریکاییان که می گفتند انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی نخواهد رسید و جشن کریسمس را در تهران برگزار خواهیم کرد با صدور بیانیه مهمی شکست این یاوه گویی های آمریکاییان را اعلام کرده و ضمن به رخ کشاندن پیشرفت‌ها و دستاورد های مهم چهل سال گذشته در صحنه‌های مختلف از جمله علمی فرهنگی نظامی سیاسی اجتماعی و نرم افزاری و ... مسیر مشخص را برای گام دوم و ۴۰ سال آینده کشور ترسیم نموده اند.

لازم است جوانان با فکر و اندیشه خلاقانه و سرشار از امید و نشاط به آن وارد شوند و ضمن تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف این نقشه را از ضعف‌ها و سستی های گذشته درس عبرت گرفته و با رفع مشکلات پیش رو به استقبال صعود به قله‌های رفیع علمی اقتصادی سیاسی فرهنگی نظامی و منطقه‌ای بروند و این بیانیه را به عنوان یک نسخه درمان مسکن برای کم و کاستی های گذشته قرار دهند.

مباحثی که لازم است جوانان به آن با فکر خلاقانه وارد شوند عبارت است از مباحث فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و مبارزه با ناهنجاری های وارداتی و حفظ ارزش‌های ملی و دینی و قدرشناسی از بزرگان به‌خاطر رساندن این امانات گهربار به دست قشر جوان و ترویج و تبلیغ کودکان و نوجوانان به مسیر صحیح و قابل قبول می باشد.

مباحث اقتصادی که اداره کشور در مسیر پرتلاطم مبارزه با استکبار جهانی و تلاطمات ویرانگر فشارها و حجمه های آن ها و نحوه مدیریت کشور در شرایط تحریم و تهدید و با بهره جستن از ظرفیت های  داخلی و استعدادهای ملی می‌باشد و مباحث علمی دستیابی به پیشرفت های علمی با وجود سختی ها و دشواری های فراوان و باور به مغز ایرانی و استعداد ملی و امیدوار بودن به توانمندی جوانان و نخبگان داخلی و قطع امید از رفعت استکباری می باشد پیشرفت‌های نظامی و دفاعی لزوم شناخت دشمن و احساس اینکه همیشه با دشمن در حال جنگ هستیم نترسیدن از تهدیدات آنها و دل نبستن به وعده هایشان با حرکت به مسیری که احتیاج کشور را برآورده می‌کند و اختیار و امنیت را برای کشور به بار می‌آورد نفوذ منطقه‌ای و حرکت سیاسی حمایت همیشگی و همه جانبه از حرکت های مردمی مقاومت طلبانه و حرکت هایی که به مبارزه با استکبار جهانی می‌انجامد کمک به ملت‌های منطقه و ملتهای مظلوم در مبارزه با تروریست غربی و صهیونیستی و استکبار جهانی و دادرسی به ملت‌های در مشکل مانده ملت‌های مستقل و آزادی خواه و ... لازم است.

جوانان این مرز و بوم با فکر و ایده های جدیدی که تا به حال مطرح نشده است انتظارات رهبری را با بیانیه گام دوم براورده کرده و به پیشرفت کشور در همه حال کمک نمایند.

سجاد مهدوی
کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

ارسال نظرات