صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم جوان گرایی، توجه به خانواده و مساله زنان، مردمی سازی تبلیغ دین و پیوست اجتماعی تبلیغ دین را از دیگر مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی ذکر کرد و گفت:‌ سازمان تبلیغات اسلامی حتما در مسائل اجتماعی مردم حضور جدی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۴۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی در هم اندیشی مدیران رسانه‌های استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: اگر جریان تبلیغ و اطلاع رسانی را از سازمان تبلیغات اسلامی به همه عرصه‌هایی که در این رویکرد اثرگذار هستند توسعه دهیم، حوزه رسانه یکی از اصلی‌ترین ظرفیت‌ها برای گام برداشتن در این مسیر و کمک به تحقق اهداف است.

وی نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و تبادل آراء و افکار در جامعه را سه کارکرد اصلی رسانه‌های جمعی ذکر کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند در توسعه فضای امید و حرکت رو به رشد، گذر از سختی‌ها و نوع نگاه به عالم و تصمیم‌های انسان کمک کار باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تمجید از نگاه نقادانه مدیران رسانه‌های استان به بیان برخی ماموریت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید پرداخت.
حجت‌الاسلام عزت زمانی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید از حاشیه به متن بیاید، چون مبلغ دین و متولی امر تبلیغ است.
وی مسجد را مردمی‌ترین و الهی‌ترین نهادی دانست که خدای متعال قرار داده و تاکید کرد: در دوره جدید مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی، مسجدمحوری و محوریت امام جماعت در محله با جدیت پیگیری می‌شود.
وی اظهار داشت: معتقدیم آسیب‌های اجتماعی محله‌ها با نقش آفرینی درست و رابطه صحیح امام و امت برطرف می‌شود. البته ما باید نقش‌های واقعی و کارکرد‌های مسجد را به امام جماعت معرفی و از او حمایت کنیم.
حجت‌الاسلام عزت زمانی، جوان گرایی، توجه به خانواده و مساله زنان، مردمی سازی تبلیغ دین و پیوست اجتماعی تبلیغ دین را از دیگر مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی ذکر کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی حتما در مسائل اجتماعی مردم حضور جدی خواهد داشت.
به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، تبیین گام دوم انقلاب محور اساسی حرکت این سازمان است.
در این نشست صمیمی مدیران رسانه‌های جمعی استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی پرداختند.
ارسال نظرات