صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 20 May 2023
به مناسبت هفته افشای حقوق بشر امریکایی نشست بصیرتی در حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) شهرستان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۰۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم گفت:امریکایی‌ها در طول تاریخ نشان داده اند که تا زمانی که کسی با آن‌ها مخالفت نکند و جلوی آن‌ها ایستادگی نکند با او خوب هستند به محض اینکه جلوی زورگویی‌های او بایستند او نیز واکنش نشان می‌دهد و بر علیه آن شخص یا کشور اقدامات خسمانه می‌کنند و این معنی حقوق بشر امریکایی است.
وی افزود: نمونه بارز آن محمد مرسی در مصر بود که وقتی روی کار آمد با امریکایی‌ها وارد دوستی شد و پس از آن مردم خودش را از دست داد و به یک سال نکشید که بر علیه مرسی کودتا شد و شخص دیگری را آوردند و مرسی را سرنگون کردندو اخیرا هم شاهد مرگ مرسی در دادگاه بودیم. یا تاریخ نام‌های دیگری همچون صدام را نیز به یاد دارد که زمانی امریکایی‌ها از او حمایت می‌کردند و زمانی خودشان موجبات سقوط آن‌ها را فراهم کردند. الان نیز خیلی از کشور‌های منطقه و جهان دست نشانده‌های امریکایی‌ها هستند و در کشور‌ها حکومت می‌کنند. سوال ایجاد می‌شود که چرا امریکا با این‌ها کاری ندارد. مثل السیسی در مصر یا پادشاهان عربستان و... برای امریکایی‌ها مهم این است که چقدر نوکر هستند و درصد نوکری برای آن‌ها مهم است. زمانی که ببینند دست نشانده هایشان کمی از تحت فرمان آن‌ها خارج شده اند سریع سرنگونشان می‌کنند و شخص دیگری را روی کار می‌آورند.
حسینی دیباجی در بخش دیگری از سخنانش به بدعهدی‌های امریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: امریکا بدعهدی‌های متعدد و زیادی نیز انجام داده است نسبت به کشور‌های متعدد که در طول تاریخ شاهد آن بودیم و این به جمهوری خواه بودن یا دموکرات بودن رییس جمهور‌های آن‌ها نیز بستگی ندارد و جناح سیاسی رییس جمهوران امریکا در این امر تفاوتی ایجاد نمی‌کند. نمونه بارز از بدعهدی‌های آن‌ها را نسبت به کشور خودمان دیده ایم. انواع و اقسام تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و یا در بحث برجام توافق نامه‌ای را امضا کردند و سپس زیرش زدند.
وی در قسمت پایانی سخنان خود به قدرت جهانی و منطقه‌ای ایران اشاره کرد و گفت: کشور ما ایران امروز پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی به یکی از قدرت‌های دنیا و قدرت اول منطقه تبدیل شده است و این عواملی دارد از جمله:۱- انسجام ملی که در ایران مردم با هم و با نظام و رهبری انسجام دارند و با یکدیگر در برابر ظلم و زورگویی دشمن می‌ایستند.
دومین عامل عظمت کشورمان جوهره انقلابی است که این به این معنی است که انقلابی اند و اعتماد به نفس دارند و از دشمن نمی‌ترسند و بر روی حرف خود و رهبرشان ایستادگی می‌کنند.
سومین عامل عظمت ایران اسلامی داشتن رهبری مقتدر و با عظمت و قوی است که وزیر امور خارجه سابق امریکا جان کری گفته بود‌ای کاش امریکا نیز رهبری شبیه رهبر ایران داشت.
چهارم داشتن قدرت منطقه‌ای و نفوذ معنوی در خاور میانه از سواحل مدیترانه تا تنگه باب المندب که دشمنان می‌گویند اگر بخواهیم مسئله بحرین و سوریه و ... را حل کنیم باید ایران یک طرف قضیه باشد که این‌ها از عظمت‌های ایران اسلامی و رهبر انقلاب است که با مدیریت مدبرانه خود دارند این قضایا را مدیریت و هدایت می‌کنند. رهبر ما رهبر تمام آزادی خواهان و مظلومان و مسلمانان جهان است.
پنجم قدرت ظرفیت و قدرت دفاعی ظرفیت‌های آفندی و پدافندی و موشک‌های نقطه زن و دور برد ایران یگر عامل قدرت ایران است که این قضیه نیز به عظمت کشور ایران اسلامی افزوده است و باعث شده دشمنان جرات جسارت را به خودشان ندهند و اگر دادند همانند پهباد امریکا سرنگون و عاقبتی ذلیلانه را تجربه می‌کنند.
ارسال نظرات