صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
نشست سیاسی و بصیرت افزایی بسیج کارمندان کرمانشاه برگزار شد
این سازمان با مشارکت مدیران کل ادارات و روسای دستگاه های اجرایی ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های کارمندی ، ائمه جماعت ادارات و مربیان صالحین و اعضاء هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان اقدام به برگزاری نشست سیاسی و بصیرت افزایی در محل سالن همایش شرکت برق منطقه ای نمودند
کد خبر: ۹۱۵۲۳۳۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش سرویس بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج، این سازمان با مشارکت مدیران کل ادارات و روسای دستگاه های اجرایی ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های کارمندی ، ائمه جماعت ادارات و مربیان صالحین و اعضاء هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان اقدام به برگزاری نشست سیاسی و بصیرت افزایی در محل سالن همایش شرکت برق منطقه ای نمودند .

سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان اظهار نمودند : منشا تمامی جنگ ها و خونریزی ها در جهان توسط آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل هدایت و رهبری میشود . و فرهنگ آمریکایی فرهنگ جنگ و خونریزی می باشد و با ادبیات زور گویانه با حکومت ها صحبت می کند . و ما چون از اول ایران اسلامی توانسته روی پای خود ایستادگی کند ، و در این خصوص ملت ایران به پیشرفت های علمی ، اقتصادی و فرهنگی – سیاسی در دنیا رسیده است بنابراین آمریکایی ها چشم دیدن این پیشرفت و عزت ملت ایران را ندارند و دنبال جنگ و خونریزی و اسلام هراسی هستند و این راهبرد آمریکا می باشد . اما با وجود این فتنه ها ایران اسلامی توانسته سیلی های محکمی به آنان بزند و در طی 40 سال گذشته آمریکایی ها با ناکامی ها و شکست هایی مواجه شده اند و قدرت مقابله با ملت ایران را از دست داده اند . و با توجه به راهبردهای آمریکا بر علیه ملت ایران ، ما امروز با درایت مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی و با وجود همه مشکلات اقتصادی استقامت نموده ایم و مقاومت خواهیم کرد و از اعتقادات خود کوتاه نخواهیم آمد و با ایستادگی خودمان آمریکا را شکست خواهیم داد . وی در بخش دیگری از سخنانشان بزرگترین مولفه قدرت ایران را رهبری قدرتمند ، مدیر و مدبر ، شجاع و مردم همیشه در صحنه دانستند و فرمودند که مسئولین و مدیران باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند . تا رضایتمندی مردم نسبت به نظام و انقلاب بیشتر شود و شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان جاری و ساری گردد . و

در پایان ضمن اشاره به میز خدمت جهادی توسط بسیج کارمندان در مناطق محروم و کم برخوردار ، و روستاها و حاشیه شهرها ، برای خدمات رسانی به مردم این مناطق از مدیران کل ادارات و روسای دستگاه های اجرایی خواستار کمک و پشتیبانی و تقویت برای اجرای این طرح شدند .

زیرا این طرح باعث رضایتمندی مردم و امید و نشاط در آنان می شود . فلذا مراتب برای استحضار و بهره برداری لازم بحضورتان ارسال می گردد .

ارسال نظرات