صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
آیت الله دری نجف آبادی گفت: قوه قضائیه شاخه برومند شجره طیبه امامت و ولایت است  که امیدواریم که با همت بلند شاهد این باشیم که دستگاه قضایی تمام ضعف ها را جبران کنند و آرمان ها را محقق کنند
کد خبر: ۹۱۵۴۹۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد گفت: طرح تحول در دستگاه قضایی امید های جدیدی را احیا کرده است و امید است که با توجه به رهنمود های رهبر معظم انقلاب و سیاست های مجمع تشخیص تحول چشم گیری ایجاد شود.

دری نجف آبادی افزود: امیدواریم که در دستگاه قضایی به آرمان های شهید بهشتی دست یابیم و دستگاه قضا به الگوی ترازی برای جهان اسلام و پس از آن برای همه جهان تبدیل شود.

وی عنوان کرد: نظام حقوقی جمهوری اسلامی که برخواسته از مکتب اسلام است باید در برابر تفکر غرب و شرق به عنوان یک نظام انسان ساز و عزت آفرین و بستر ساز برای اعتلای انسان قد علم کرده است.

وی بیان کرد: قوه قضائیه شاخه برومند شجره طیبه امامت و ولایت است  که امیدواریم که با همت بلند شاهد این باشیم که دستگاه قضایی تمام ضعف ها را جبران کنند و آرمان ها را محقق کنند.

دری نجف آبادی اظهار کرد: تخریب های داخلی و خارجی علیه قوه قضاییه زیاد است و این ها بر آمده از اندیشه های کثیف شرق و غرب است.

وی ضمن بیان اینکه در قوه قضائیه یک مسئولیت ذاتی دارید و ده ها و صدها مسئولیت غیر ذاتی تصریح کرد: برای انجام مسئولیت ذاتی نیاز به کادر سازی و تلاش است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مردم منتظرند تا آثار و برکات صلابت خدا پسندانه را در همه عرصه ها ببینند عنوان کرد: دستگاه قضایی باید نفوذ ناپذیر باشد و عناصر فرصت طلب نباید تحت هیچ عنوانی در ساحت طیبه این شجره طیبه نفوذ کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش پیشگیری را جدی بگیرید اظهار کرد: هر کاری در این حوزه انجام دهیم مهم است. همچنین اصلاح مجرم ها نیز باید تدبیر شود و باید بازگشتی مجدد به زندان بایستی به حداقل برسد.

دری نجف آبادی ضمن تاکید بر توجه به بحث خانواده بیان کرد: نرخ زاد و ولد در استان زیر ۰/۹ و نرخ باروری ۱.۶ است در صورتی که باید ۲.۳ باشد که این ها تلخ است.

وی در خصوص واگذاری ها گفت: بیش ترین گرفتاری ها در مورد واگذاری هاست و در کارخانه های واگذار شده مشکلات هست و هرچه پول تزریق کردیم نتیجه ای نداده است. واحدهای بزرگ با بانک ها مشکل دارند که این نیاز به تدبیر دارد و سران سه قوه باید این موضوعات را بررسی کنند.

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: خواهش این است که به سرمایه با عظمت پالایشگاه، نیروگاه و پتروشیمی آتش نزنند و اگر قرار است واگذاری آنها صورت بگیرد طبق منویات مقام معظم رهبری باشد و در اختیار شرکت های سهامی عام قرار گیرد و مدیر لایقی  نیز بر مدیریت آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات