صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه اخلاق در جامعه و بویژه فضای مجازی دچار آسیب شده است گفت: مقاومت و اخلاص عامل مقاومت در برابر فشارهای دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۷۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در نشست ستاد سازمان دهی امور جوانان شهرستان شاهرود با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری در سخنانی با بیان اینکه در زمان حاضر در دو موج هجمه قرار داریم اظهار کرد: هجمه اول مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است که همه دنیا به ما فشار می‌آوردند تا مقاومت جامعه ما را بشکنند.
وی افزود: اگر تاریخ دنیا را نگاه کنیم، همه جنبش‌ها و حتی انقلاب‌ها مخالفانی داشته اند که مربوط به یک بازه زمانی بودند، اما ما چهل سال است که مورد هجمه و فشار هستیم و سوال اینجاست که آیا زور ما زیاد است و دشمن ضعیف است؟ پاسخ این است که عامل مقاومت و اخلاص مردمی است که سبب پایداری ما شده است.
فرماندار شاهرود با اشاره به موج دوم هجمه بر علیه کشور ما به سخنان رهبر انقلاب و امام راحل اشاره کرد و گفت: مسائل فرهنگی که ابتذال فرهنگی و شبیخون فرهنگی از آن یاد می‌شود که تقریبا سیر صعودی داشته، با توجه به اینکه در همه دولت‌ها نیز به این امر توجه و دستگاه‌های مختلف نیز تلاش خود را کرده اند.
وی با بیان اینکه دنیا به ما فشار می‌آورد و ما ایستاده ایم افزود:، اما آنچه ما را آزار می‌دهد آسیب نسل جوان است، امروز با توجه به اینکه نسل جوان ما از نسل جوان اول انقلاب پای کار‌تر هستند، اما آسیب دیده ایم و هنوز البته به بحران نرسیده است، اما خطر ایجاد شده است و آنچه آسیب دیده اخلاق است.
معاون استاندار خاطر نشان کرد: اخلاقی که هر جامعه‌ای باید برخوردار باشد و ما بیشتر، اما اخلاق در فضای مجازی مور هجمه قرار گرفته است و ترویج دروغ و تهمت و عدم اعتماد و فاصله بین مردم و از بین بردن امید در این فضا با حضور عده‌ای فضا اشغال شده است که اخلاق جامعه را دچار مشکل کرده است.
وی تصریح کرد: اگر سیاست و فرهنگ ما منطبق با واقعیت باید ماندگار است و، اما اگر اینگونه نباشد آسیب می‌رساند.
محمدی با تاکید بر اینکه در شهرستان کار‌های خوبی در حوزه فرهنگ و اخلاق انجام شده است افزود:، اما در فضای مجازی جای کار داریم و نگران کننده است و باید راهکار‌های اساتید حوزه و دانشگاه در این راستا مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان در بحث معیشتی گفت: به مردم سخت نگیریم و ادارات متولی در راستای اشتغال سخت گیری نکنند و کمک نمایند و در ارتباط با ارباب رجوع تلاش کنیم راه را نشان دهیم و راهگشا برای مردم باشیم.
فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه حداقل ۱۰ سال وضعیت آب شهرستان شاهرود نامطلوب است گفت: در این ۱۰ سال یک منبع پایدار نداشته ایم که استفاده نماییم و باید علما و بزرگان و کسانی سخنان سندیت دارد در این زمینه آگاهسازی کنند.
وی با بیان اینکه در این مدت کوتاه منابعی را شناسایی کرده ایم که بتوانیم استفاده کنیم و ادارات ما هم باید صرفه جویی در انرژی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا مردم نیز رعایت کنند و همه به هم کمک کنیم.
محمدی با تاکید بر اینکه منابعی که در خصوص آب در اطراف شهر شناسایی کرده ایم بیشتر از منابع آب قطری است افزود: تلاش داریم که در کوتاه مدت (موقت) و بلند مدت (دائمی) بتوانیم مشکل آب شاهرود را حل نماییم.
وی با اشاره به موضوع ترافیک شهری و مخاطرات آن نیز گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی و آموزش و پیشگیری و اصلاح هندسی نقاط مختلف شاهد کاهش تصادفات در شهر باشیم.
در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۱۳۹۷ در موضوع اوقات فراغت شهرستان تجلیل شد.
همچنین از تیم نظرات و ارزیابی سال ۱۳۹۷ اوقات فراغت شهرستان نیز تجلیل شد که در این میان از سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی مسئول سابق تربیت بدنی سپاه ناحیه و فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود نیز تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات