صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 31 May 2023
آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی گفت:بسیج به تمام مستضعفین دنیا تعلق دارد و امروزه در نقاط مختلف شاهد پیروی از تفکر بسیجی هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۰۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه دانش آموزان دختر بسیجی کردستان اظهار داشت: امام راحل بسیج را پایه گذاری کرد تا رویش‌های بزرگی را به وجود آورد که در دنیا بی مثال باشد.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم همواره بر تربیت جوان مومن و انقلابی پای کار تاکید داشته‌اند، چون معتقدند جوانان پایه گذار تمدن اسلامی در سطح جهانی هستند.

وی  بیان  داشت: امام راحل اهداف متعالی را مطرح کردند که مبارزه با طاغوت و مستکبرین یکی از این اهداف است ، و  شکستن هیمنه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و برقراری حکومت اسلامی از دیگر اهداف امام خمینی (ره) برای تشکیل انقلاب با حمایت مردم بود.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان  با توطئه افکنی علیه نسل جوان می خواهند  برنامه‌هایی علیه نسل جدید و آینده  این انقلاب طراحی کنند که این خود نشانه ضعف و ناامیدی دشمن در رسید به نقشه های شوم علیه جوان ایرانی است.

وی با اشاره به هوشیاری در مقابل توطئه دشمنان افزود:  رهبر معظم انقلاب از سال ۶۸ مباحث مهمی را در خصوص تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران به ویژه نسل آینده ساز انقلاب اعلام کردند و باید در این خصوص آگاهانه پیش رفت.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: گام اول انقلاب با تحمل سختی‌ها پشت سر گذاشته شد و در این چهار دهه مبارزات متعددی را با مزدوران دشمنان انقلاب پشت سر گذاشتیم و شهدای والامقامی را تقدیم کردیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه جوانان انقلابی با روحیه ایمان و با تاسی از ولایت در برابر جبهه کفر ایستادند و ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستند، افزود: ایران قدرت برتر منطقه در عرصه نظامی است و در عرصه علمی نیز علاوه بر منطقه در سطح جهانی نیز جزو کشور‌های برتر هستیم.

معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان هم در این مراسم گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور به کردستان فراهم شده است.

سرهنگ منتشلو افزود: بر اساس طرح اعتلای بسیج برنامه‌های متنوعی برای اعتلای بسیج دانش آموزی و تربیت فرماندهان و مدیران جوان در تراز انقلاب اسلامی دیده شده که یکی از این برنامه‌ها همایش یاوران ولایت است.

وی عنوان نمود: این همایش در دو سطح شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و در ۲ نوبت پسران و دختران دانش آموز از کلاس‌های فرهنگی، معرفتی، عقیدتی و تشکیلاتی برگزار شده در این مکان (اردوگاه سلیمان خاطر) بهره‌مند می‌شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات