صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عقبه اشراف مدیریت و فرماندهی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشات گرفته از مکتب امام و امروز از مقام معظم رهبری و شهدا است.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۵۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نهمین جشنواره مالک اشتر که با حضور مدیران، فرمانده هان منتخب حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج خواهران و برادران در سالن جلسات کانون شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: جشنواره مالک اشتر و مسئله اشراف ضروریتی در فرماندهی و رده‌های نیرو‌های مسلح دارد و اقدام این فرامین از سوی مقام معظم رهبری است.

وی افزود: اصل هدف ما از اشراف تبیین امورات، برنامه‌ها و کار‌ها است و هم اینکه از این منظر مدیران و فرماندهانی که در این حوزه تلاش می‌کنند، افرادی که موفقیت هایشان شاخص‌تر و بارزتر است به شکلی در این قالب تجلیل شوند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: انتظار ما از فرماندهان این است که باورمان بشود امروز اگر موفقیتی در حوزه‌های مختلف کسب می‌کنیم به واسطه اشراف و تسلط و جدیت فرماندهان در حوزه کاری است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: منزلت و جایگاه قوی این حوزه را مشاهده می کنیم،  باور و اعتقاد ما بر این است که امروز اشراف یکی از مولفه‌هایی است که می‌تواند در بحث انسجام بخشی و اینکه فرماندهان در حوزه مدیریتی با تلاش، جدیت، پیگیری و شناخت خودشان از حوزه سرزمینی خود دفاع می‌کنند، باشد.

این مسئول ادامه داد: اشراف ابلاغ فرمانده معظم کل قواست که این مهم و مدیریت در سپاه برگرفته از خون پاک و مطهر شهدایی است که برای زیرساخت‌های سپاه و شکل گیری سپاه در طول دوران عمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس مدیران صحنه‌ای و در صحنه را تربیت کرد، برای سپاه یک امر مهم و یک بازوی قدرتمند و یک سپاه مقتدر، سپاه بصیر و آگاه در همه مولفه‌ها  را شکل داد.

گشتاسبی ادامه داد: در شرایط کنونی و فعلی مسئولیت مسئولان و مدیران تبیین و تداوم این مسیر نورانی است که با انگیزه در تمام حوزه‌ها و انگیزه در سپاه که می‌تواند شاخص باشد، در تمام زمینه‌ها نقش آفرینی کند شهادت فرزندان دلیر این نظام و این مردم در کسوت فرماندهی و مدیر در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عقبه اشراف، مدیریت و فرماندهی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشات گرفته از مکتب امام و امروز از مقام معظم رهبری و شهدا برشمرد و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم امروز اشراف ما آگاهی، رشدما توان، انگیزه ما باقی بماند فرمانده با ایمان و فرماندهی که در تمام سطوح با اعتماد و اعتماد مدیریت کند باشد.
ارسال نظرات