صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
سرهنگ «رضا پورشمسی» با بیان اینکه 2400 برنامه در طی هفته دفاع مقدس در سطح استان برگزار می شود گفت: ۳۹ عنوان برنامه‌ طراحی شده که با شعار محوری «ما پیروزیم» و در ۸ برنامه شاخص اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۴۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنکار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز، ۲۸ شهریورماه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: مدیریت انقلابی در زمینه دفاع مقدس تحولات جدیدی را به وجود آورد .
وی افزود: دفاع مقدس که از آن به عنوان جنگ تمام عیار و جهانی یاد می‌کنیم، باعث شد در این جنگ پیروز شویم و این مدیریت الگو و مدل حکومت و نظامی بود که معمار انقلاب طراحی کرده بودند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد:رزمندگان در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودند و وقتی ایشان دستوری می‌دادند، اما و اگر و، چون و چرا در کار نبود و همه با جان و دل به فرمان امام عمل می‌کردند.
پورشمسی با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان یزد، تاکید کرد: هشت برنامه شاخص این هفت شامل رژه نیرو‌های مسلح، همایش سربازان، جهادگران، اساتید بسیجی، دیدار با خانواده شهیدان، پیاده‌روی خانوادگی، گردهمایی والدین شهدا و رزمندگان روحانی می‌باشد.
وی بیان کرد: امسال ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه با ۳۹ عنوان برنامه طراحی شده که با شعار محوری «ما پیروزیم» و در ۸ برنامه شاخص اجرایی می‌شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه روز اول هفته دفاع مقدس «قدرت، توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح» نام گرفته است گفت: در اولین روز، رژه نیرو‌های مسلح از ساعت ۷:۴۵ صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.
وی دانش پژوهی، معرفت، جوانان، سربازان» را شعار روز دوم این هفته دانست و یادآور شد: برگزاری همایش سربازان نیرو‌های مسلح استان که روز دوشنبه اول مهرماه در محل مرکز آموزش نظامی شهید صدوقی از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح برگزار می‌شود، برنامه این روز است.
پورشمسی اذعان کرد: سومین روز با نام «رونق تولید، حمایت مردمی، خود باوری» نامگذاری شده که همایش جهادگران و تجلیل از گروه‌های برتر جهادی را در محل فرهنگسرای غدیر از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ صبح برپا کرده ایم.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه روز چهارشنبه سوم مهرماه به نام «بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، دفاع همه جانبه» نامگذاری شده گفت: به این مناسبت همایش اساتید بسیجی، نخبگان طلاب و دانشجویان استان یزد بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
این مقام مسئول «شهیدان، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان» را شعار روز پنجم هفته دفاع مقدس برشمرد یادآور شد: بازدید جمعی از مسئولان از آسایشگاه جانباران، دیدار با حانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدای استان از جمله برنامه‌های این روز است.
پور شمسی تاکید کرد: «معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی» شعار ششمین روز هفته دفاع مقدس است و به این مناسبت همایش پیاده‌روی خانوادگی نیرو‌های مسلح استان برگزار خواهد شد که این همایش در ۱۲ نقطه استان برگزار می‌شود و در شهر یزد از ساعت ۷ الی ۹ صبح از میدان آزادی تا میدان شهدا و اختتامیه در میدان امیرچقماق برگزار می‌شود.
وی «رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران» را شعار روز ششم دانست و ادامه داد:در این روز گردهمایی والدین معظم شهدای استان یزد از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در محل فرهنگسرای غدیر برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه روز آخر هفته دفاع مقدس به نام «فرماندهان، پیشکسوتان، مسئولان» نامگذاری شده است افزود: استان یزد ۴۰ هزار رزمنده دارد و به نسبت حضوری که طلاب و روحانیون در هشت سال دفاع قدس داشتند، بیشترین آمار مربوط به این قشر است و به همین جهت همایش رزمندگان روحانی استان یزد در دفاع مقدس روز یکشنبه ۷ مهرماه از ساعت ۸ صبح در پردیس بین الملل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات