صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - 30 May 2023
یکی دیگر از نقش های بسیج برقراری نظم وامنیت و همکاری با دیگر نیروهای نظامی وانتظامی است‌که سپاه پاسداران مسجدسلیمان همواره توانسته این همکاری را حفظ کند و هر جا که امنیت دچار اختلال می شود به سرعت وارد می شود و اجازه شیوع آن را نمی دهد.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۰۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان / بسیج در زمینه های مختلف اقتصادی فرهنگی سازندگی و محور مقاومت همواره حضور داشته و اثرگذار بوده که نشان از پویایی ظرفیت بسیج دارد و می تواند در برابر موقعیت های گوناگون بهترین عملکرد را داشته باشد.

در مسجدسلیمان نیز بسیج همواره در صحنه های گوناگون چه در برقراری امنیت و چه در بخش فرهنگی وسازندگی نقش خود را به خوبی ایفا کرده و هرجا که نیاز باشد در آنجا حضور پیدا می کند.

در حال حاضر نیز بسیج در قسمت بسیج سازندگی در شناسایی و تعمیر و حتی احداث منازل نیازمندان در مناطق محروم و بهسازی مدارس نقش خود را به خوبی ایفا می کند و هم اکنون نیز این کار توسط پایگاه های محلات مختلف صورت می گیرد.

علاوه بر این در بخش آموزشی و فرهنگی و پر کردن اوقات فراغت و مهارت آموزی و اشتغال زایی در حال فعالیت است.
البته یکی دیگر از نقش های بسیج برقراری نظم وامنیت و همکاری با دیگر نیروهای نظامی وانتظامی است‌که سپاه پاسداران مسجدسلیمان همواره توانسته این همکاری را حفظ کند و هر جا که امنیت دچار اختلال می شود به سرعت وارد می شود و اجازه شیوع آن را نمی دهد.
زمانی نگاه بسیج صرفاً به ایست بازرسی منوط می شد، اما با توجه به شرایط نقش خدمت رسانی بسیج به گشت های محله محور تبدیل شد که از خود مردم برای ایجاد احساس امنیت استفاده کند.
در دیداری که جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داشتند عنوان کرد : امنیت یکی از اولویت های مهم انقلاب است که بسیج می توان نقش موثری در ایفای آن داشته باشد و در حاضر طرح رضویون با همکاری بسیج و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محلات برقرار است و در این زمینه نیروهای بسیجی با مجموعه نیروی انتظامی همکاری خوبی دارند.
: به لطف خداوند در کل کشور بین مجموعه سپاه و ارتش ونیروی انتظامی یک همبستگی خوبی وجود دارد به خصوص در سطح شهرستان مسجدسلیمان وضعیت به خوبی مشهود است هرچند در بعضی شهرهای استان تنها سپاه و نیروی انتظامی است ویگان های ارتش در بعضی شهرهای کشور مستقر است .

وی افزود : یک اتحاد و انسجام بسیار نزدیکی بین مجموعه نیروهای مسلح در تمام ارکان و عرصه ها در سایه اسلام ولایت وجود دارد در هیچ جای دنیا این اتحاد وجود ندارد و بین خودشان معمولا اختلاف است .
فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان گفت: اما ارتش سپاه و نیروی انتظامی به لطف خداوند مثل برادر دوشاشوش در همه عرصه ها تحت فرماندهی فرمانده کل قوا هستند لذا این هفته را به فرماندهی نیروی انتظامی و همکاران وی تبریک می گوییم .
سرهنگ کارگاه حسینی فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: سپاه پاسداران مسجدسلیمان نیز در همه جا همکاری خوبی با ما داشته نیروی مقاومت بسیج در این چهل ساله پس از انقلاب همواره نشان داد هرجا ورود پیدا کرده منشا خیر بوده است در ماه گذشته که سرقت تا حدود ی افزایش پیدا کرد جناب سرهنگ رحیمی حسینی برای رفع این مشکل باحضور در دفتر پیش قدم شد و کمتر جایی است که همدلی و همکاری تا این حد بین دستگاه های مدیریتی وجود داشته باشد لذا بلافاصله گشت های رضویون را برای کنترل سرقت وگشت های محله ای فعال کردیم.

 

برگزاری همایش سه ساله های حسینی در مسجدسلیمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان /همایش سه ساله های حسینی با همکاری هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین(ع)اداره آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات،پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا(ع)مسجدصاحب الزمان(عج)کلگه و بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران مسجدسلیمان در مسجدصاحب الزمان کلگه برگزارشد.
در این همایش که جمعی از نونهالان دختر حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین قندعلی رئیس سازمان تبلیغات مسجدسلیمان گفت: مشاهده می کنیم که در زمانی که واقعه عاشورااتفاق افتاد هیچ رسانه ای نبود اما خبر این حادثه به مارسید که هم اکنون برای یاد آن ها گردهم آمدیم اینها همه به واسطه روشنگری های حضرت زینب و امام سجاد (ع) است که کوچه به کوچه هرجا ان ها را به اسارت می بردند به روشنگری می پرداختند.
وی گفت : انسان های بزرگواری ازسنین مختلف در صحنه کربلا حضور داشتنود که توانستند با نقش آفرینی خود صحنه کربلا رارقم بزنند
وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) برای وجود زن و دختر ارزش زیادی قائل است ولی همه باید بدانیم که دشمنان از هرطریقی می خواهند ذهن وفکر کودان ما را به سلطه بگیرند اما معلمین مادران و مربیان نباید اجازه چنین کاری دهند و باید بتوانند راهنمایان خوبی برای این بچه هاباشند.

 

ارسال نظرات