صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبرداد؛
معاون فرهنگی –هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در آستانه چهل سالگی شجره طیبه بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۵۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، مسعود رمرودی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: فراخوان جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در آستانه چهل سالگی شجره طیبه بسیج منتشر شده است.

 

 وی با یادآوری اینکه بسیج در پنجم آذر سال 58 تشکیل شد و امسال به چهل سالگی می رسد،افزود: به همین مناسبت و به منظور گرامیداشت فداکاری ها، فعالیت ها و اقدامات این شجره طیبه در انقلاب این جشنواره برگزار می شود.

 

این مسئول بیان داشت: جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج شامل بخش ها و محورهای متعددی است که علاقه مندان می توانند در این محورها و به منظور تبیین  خدمات و فعالیت های ارزشمند و  بی نظیر شجره طیبه بسیج در چهل سال گذشته در عرصه های گوناگون دفاع مقدس، جهادی و محرومیت زدایی ، مذهبی، فرهنگی، علمی، دفاعی، بیداری اسلامی  آثار خود را ارسال کنند.

 

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج و ولایت مداری،بسیج و تمدن نوین اسلامی،بسیج و  پیشبرد گام دوم از محورهای این جشنواره است، بیان داشت: بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی،بسیج و استکبار ستیزی از دیگر محورهای این جشنواره است.

 

 رمرودی گفت: بسیج و اقتصاد مقاومتی،بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی جزو محورهای اصلی این جشنواره محسوب می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان استان و افرادی که به پوستر این جشنواره  دسترسی پیدا می کنند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

 این مسئول ادامه داد: این جشنواره در بخش های هنرهای تجسمی شامل پوستر، عکس و خوشنویسی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: اینفوگرافیک، فیلم کوتاه و نمآهنگ ، موشن گراف و اپلیکیشن از دیگر محورهای این جشنواره محسوب می شود.

 

رمرودی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند در بخش ادبیات نمایشی شامل فیلم نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه در این جشنواره شرکت کنند، افزود: انیمیشن از دیگر بخش های این جشنواره است.

 

این مسئول با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره نیز شامل برنامه های ابتکاری، جذاب و نو است، افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد بسیج،طرح ها و برنامه های پیشنهادی بسیجیان و عموم مردم قابل اجرا توسط رده های بسیج جمع آوری می شود.

 

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: از بهترین برنامه ها، پیشنهادات و ابتکارات تجلیل می شود.

 

رمرودی ادامه داد: با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 20آبان ماه سال جاری به آدرس ایمیل 40salegibasij.chmail.ir و یا کانال اطلاع رسانی جشنواره در پیام رسان سروش به آدرس @40salegibasijارسال  و یا به مدیریت  فرهنگی نواحی مقاومت بسیج در شهرستانها ارائه نمایند.

 

وی با یادآوری اینکه دبیرخانه این جشنواره در معاونت فرهنگی و هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مستقر بوده و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند،گفت: اختتامیه جشنواره استانی همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.

ارسال نظرات