صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
جمعی از مسئولین و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش ­آموزی شهرستان بوشهر به مناسبت هفته بسیج دانش ­آموزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و گفت ­و­ گو کردند.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۲۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

به گزارش بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این دیدار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر تربیت نیروهای جوان مؤمن انقلابی پای کار برای آینده کشور و انقلاب اسلامی تأکید کرده ­اند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: جوانی یک زمان خاص از زندگی انسان است اما منظور از جوان مؤمن، جوانی است که به خدا، اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام ایمان دارد که البته ایمان خود دارای مراتبی است که لازم است در این زمینه تلاش­ های فراوانی کرد تا به مرتبه ­های بالای آن دست یافت.

وی افزود: جوانان و به ویژه دانش ­آموزان ما لازم است در این زمینه مطالعه بسیار انجام داده و از فرصت ­های مختلف مثل شرکت در نشست ­ها، سخنرانی­ ها و ... استفاده کنند تا بتوانند ایمان خود را بیش از پیش بالا ببرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: منظور از انقلابی بودن این است که فرد در جهت ارتقای آرمان ­های انقلاب اسلامی تلاش کند و پای کار بودن نیز به این معنی است که جوان در میدان و صحنه عمل حاضر باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش­ آموزی گفت: در هفته بسیج دانش­ آموزی امسال برنامه ­های مختلفی در سطح مدارس انجام شده است که همه این مراسم­ ها از پوشش رسانه­ ای قابل قبولی برخوردار بوده ­اند و امیدواریم بتوانیم شکوه این برنامه­ ها را در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در 13 آبان به منصه ظهور بگذاریم.

سرهنگ غلامرضا شهابی در ادامه به برنامه­ های فرهنگی بسیج دانش­ آموزی اشاره و اظهار کرد: برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 و راهیان نور و برگزاری یادواره ­های شهدا که هر سال حداقل در 30 مدرسه برگزار می ­شود از مهم ترین برنامه ­های سازمان بسیج دانش­ آموزی برای بسیجیان دانش ­آموز است.

وی افزود: طرح شهید بهنام محمدی که از طرح ­های موفق بسیج دانش ­آموزی و آموزش و پرورش است و در 14 آموزشگاه به صورت آزمایشی اجرا می ­شود، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم اعتکاف، تقویت نخبگان تراز انقلاب اسلامی و شرکت در مراسم ­ها و مناسبت ­های مختلف از دیگر برنامه ­های بسیج دانش­ آموزی است.

در این دیدار یک نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت برادر و یک نفر نیز از فرماندهان واحدهای مقاومت خواهر در گفت و گویی صمیمانه دغدغه ­های فرهنگی دانش ­آموزان را با نماینده ولی فقیه در استان مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات