صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
همایش استانی منادیان وحدت با محوریت اخوت همدلی و وحدت با حضور علما شیعه و سنی در سالن اجتماعات شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۸۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همایش استانی منادیان وحدت با محوریت اخوت همدلی و وحدت در سالن اجتماعات شهید عالی با حضور علما شیعه و سنی با همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این همایش ضمن تبریک هفته وحدت از  امام خمینی(ره) به عنوان محور اصلی وحدت  نام برد و گفت: انقلاب اسلامی ما در حالی ۴۰ سالگی اول خود را پشت سر گذاشته است که همه تلاش دشمن در این چهل سال و همه ایادی استکبار برای مهار این انقلاب که در خارج از حوزه جغرافیایی کشور ما و چه در داخل همه فعالیت‌های شان بر این شد تا انقلاب را از مسیر منحرف کنند، اما به لطف خداوند متعال و تدابیر ارزنده امام خمینی(ره) و امروز مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان خنثی شده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که  دشمن همه تلاشش را انجام داد و علی‌رغم میل باطنی دشمنان و با خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی ما از چرخه  و گذر‌های سخت عبور کرده است، افزود: امروز انقلاب ما در مرحله دوم یعنی خودسازی و تمدن سازی وارد چهل سالگی دوم شده است،انقلاب اسلامی در مرحله تمدن سازی بیش از هر زمان دیگری موفق خواهد بود.

سردار گشتاسبی بیان کرد:  دشمنان نظام ما تلاش می‌کنند تا این انقلاب به سرانجام نرسد، امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده مسیر امام خمینی است  و انقلابی که بعد از ۴۰ سال از راه‌های خودش حفاظت و صیانت کرد ما در عالم همچون نظام و انقلابی را ندیده ایم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انقلابی به نام انقلاب اسلامی بدون اجازه شرق و غرب در عالم شکل گرفته است و این عصبانیت دنیا استکبار و آمریکا را دارد.
 
این مسئول بیان کرد: ۴۰ سال در تاریخ انقلاب اسلامی هر آنچه برای نابودی این نطام نوپا تلاش داشتند تا این انقلاب را زمین گیر کنند این جاده به بن بست و شکست آمریکایی‌ها  انجامید و امروز دشمنان می‌دانند که امروز انقلاب ما  همه معادلات آن‌ها را تحت شعاع قرار داده است و هر جا حضور پیدا می‌کند راه امام نگاه و فرمان امام قبل از آنها حضور دارد و پیروز میدان هستند.

گشتاسبی گفت: علمای شیعه و سنی امروز نماد وحدت در دنیای اسلام هستند و باید هوشیار بود که برای ادامه این مسیر به مشکل بر نخوریم.
 
وی ادامه داد: شعار‌های انقلاب اسلامی یکی از مسائلی است که امروز دنیای استکبار را عصبانی کرده است یکی از این شعار‌ها استقلال و آزادی است که دنیای اسلام امروز با وجود بزرگانی چون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  با دوراندیشی که داشتند و دارند با نگاه دور به افق ملت ایران را به پیروزی رساندند.
 
 فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان جامعه‌ای را که در آن اخلاق نباشد جامعه‌ای فاسد دانست و ادامه داد: دشمنان تلاش کردند که بعد از پیامبر از اسلام چیزی باقی نماند، اما امروز دشمنان هم مشاهده می‌کنند که انقلاب اسلامی شکل گرفته و همه معادلات دنیای استکبار را بر هم زده است و امروز تکلیف داریم مسیر نورانی که مقام معظم رهبری برای ما تعیین کردند به  چهل ساله دوم انقلاب توجه ویژه ای داشته باشیم.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: صیانت و حراست از انقلاب اسلامی یک ارزش است باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مشعل را همچنان فروزان نگه داریم.
ارسال نظرات