صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه هدف نهایی بیانیه گام دوم را گسترش اسلام در سراسر جهان عنوان کرد و گفت: برای ایجاد دنیای اسلام باید بینش و رفتار افراد بشری اصلاح شود، تمدن سازی صورت گیرد و جامعه سازی بر مبنای اسلام انجام گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۱۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در همایش تبیین گام دوم انقلاب در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، آرمان حاکمیت دین خدا در جهان را مطرح کرد و بسیج، سازمانی شکل گرفته برای رسیدن به این آرمان است که تعلق به هیچ قشر و نهادی نداشته، سن و سال و قرمیت نشناخته و دریایی عمیق و پرگوهر متعلق به همه ملل و آحاد افراد است و بسیجیان، آینده سازان کشور و جهان و زمینه سازان ظهور حکومت حضرت بقیه الله و سربازان واقعی آنحضرتند.

وی ورود به 40 سالگی را نشان از کمال یافتگی و بالندگی بسیج و ناتوانی قدرت های بزرگ برای از بین بردن آن دانست و افزود: هر کسی که به آرمان های انقلاب اسلامی، کشور و ولایت پایبند بوده و در مسیر فرهنگ اسلامی گام برمی دارد چه اسمش در لیست پایگاه مقاومت باشد و چه نباشد، بسیجی تلقی می شود چرا که فلسفه بسیج جز خدمت و تلاش صادقانه، چیز دیگری نیست.

   حجت الاسلام امیرنژاد نمود عینی یکی از کارکردهای مهم بسیج را در خاموش سازی فتنه اخیر آشوبگران عنوان کرد و گفت: دشمن هرگز از دشمنی با اسلام و انقلاب دست برنداشته و نخواهد داشت و هدف او در اغتشاشات اخیر، ایجاد هرج و مرج در کشور و دو قطبی سازی جامعه برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بود که با هوشیاری ملت و عملکرد به موقع بسیج و ولایت، ناکام ماند.

     وی با تشریح بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: نباید خیانت و سوء مدیریت برخی از افراد نفوذی، غربگرا و سست ایمان، به حساب نظام و انقلاب نوشته شود زیرا انقلاب، محکم و استوار بر آرمانهایش پایبند است و هرگز خیانتی به ملت نکرده و نخواهد کرد.

   حجت الاسلام امیرنژاد بر لزوم حرکت همگانی در مسیر ترسیمی گام دوم و پیاده سازی این بیانیه در جامعه تاکید کرد و گفت: نعمت ولایت نعمت بسیار بزرگی است که چون در دل این نعمت هستیم آنگونه که باید قدر آن را نمی دانیم.

   وی افزود: باید بیانیه گام دوم به عنوان گفتمانی مهم و حساس در جامعه مطرح گردد به گونه ای که همه جا صحبت از این بیانیه و خواسته های رهبری از مردم در آن، باشد تا بتوانیم به نحوی شایسته این بیانیه را تبیین و عملیاتی کنیم.

   رئیس دانشگاه پیام نور میانه نیز در این همایش با تاکید بر ضرورت استمرار فرهنگ استکبار ستیزی، گفت: فرهنگ و شعار استکبار ستیزی، تاریخ مصرف ندارد و هرگز نمی توان با استکبار دست دوستی داد چرا که استکبار گرگی است درنده و با بوسه زدن بر پنجه این گرگ، هرگز نمی توان با او کنار آمد.

   مهدی مرادی با اشاره بر لزوم تدوین برنامه های مناسب در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: بحث آسیب های اجتماعی باید بحثی مستمر باشد و برنامه های فرهنگی ویژه به صورت پویا برای مقابله با این آسیب ها، تدوین و اجرا گردد.

   همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با شرکت دهها نفر از اساتید و دانشجویان بسیجی در دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد.

 

ارسال نظرات