صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
اخوان بهابادی با بیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم، جشن چهل سالگی انتخابات مجلس و اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد افزود : انتخابات شاخص مردم سالاری دینی و عَلم مردمی بودن نظام است.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۳۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد:حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی درخطبه های این هفته نماز جمعه بهاباد به دیدار جمعی از فرماندهان و بسیجیان با رهبر معظم اسلامی اشاره کرد که ایشان در این دیدار ضمن قدردانی از مردم فرمودند «اصرار دارم مردم بدانند تکریم و تعظیم خود را به‌دلیل حرکت باشکوه و حضور در خیابان‌ها که رقم زدند و ملت ایران یک بار دیگر نشان دادند قدرتمند و با عظمت هستند و ملت باید توجه به این قدرت و عظمت داشته باشد».
رئیس حوزه علمیه بهاباد با تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل و با بیان اینکه هیچ چیز بسیج وارداتی نیست افزود : بسیج قدرت واقتدارخودش را در 8 سال جنگ تحمیلی نشان داد و به رخ جهانیان کشید.
امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه ما امروزه تهدید های زیادی داریم که بسیج باید این تهدید ها را به فرصت تبدیل کند افزود : حضور بسیج در همه محله ها و میدانهای سخت از ضروریات نیروی بسیج است که باید از این فرصت استفاده کرد .
وی اذعان کرد : بسیج پدیده بی‌نظیری بوده که متکی به انقلاب و اسلام است و بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا است و بسیج باید در تمام زمینه‌های دفاع سخت و نیمه‌سخت و نرم خود را آماده کند و همه راهبردها و تاکتیک های لازم به‌کار گیرد.
خطیب موقت جمعه بهاباد به دهم آذر آغاز ثبت نام کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : ثبت نام از کاندیدای مجلس از دهم آذر شروع و 7 روز به طول می انجامد که ثبت نام از کاندیدادر 208 حوزه انتخابیه کشور انجام می شود.
اخوان بهابادی بابیان اینکه انتخابات چهاررکن اصلی دارد گفت : دقت و حساسیت داوطلبان نمایندگی برای ورود در این عرصه خطیر، قانون گرایی و عمل به مُرّ قانون توسط عوامل اجرایی و نظارت، به ویژه شورای محترم نگهبان؛ می‌تواند انتخاباتی نمونه و مجلس تراز انقلاب اسلامی را رقم بزند. این انتخابات و مجلس، در حکم سنگ بنای انتخابات آینده و مجالس آینده در چله دوم انقلاب اسلامی و حتی تاثیرگذار در انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات است.
وی با بیان اینکه شورای نگهبان تضمین کننده سلامت انتخابات است افزود : شورای نگهبان با حفظ سلامت انتخابات از آرای مردم نگهداری می کند .
اخوان بهاباد ی بابیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم، جشن چهل سالگی انتخابات مجلس و اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد افزود : انتخابات شاخص مردم سالاری دینی و عَلم مردمی بودن نظام است.
امام جمعه موقت بهاباد به اغتشاشات و آشوب های اخیر که بابت گرانی بنزین انجام شد وبا اشاره به اینکه انواع تحریم‌ها، جنگ‌ها، فتنه‌ها و بحران‌ها در کشور به‌دست ولایت‌فقیه خنثی شده است بیان کرد: نه تنها کشور حفظ شده بلکه به یک کشوری تبدیل شدیم که روزبه‌روز در عرصه‌های مختلف موفقیت کسب می‌کنیم.
وی افزود: دشمن طراحی کرده بود که این کارها در زمستان انجام شود اما ماجرای بنزین بهانه‌ای بود که اوج کینه خودش را نشان دهد. خطای محاسباتی دشمن احمق رونمایی شد و از شگفت‌های امت و امامت رونمایی شد. حکمت، درایت، آینده‌نگری، قاطعیت، فداکاری و جوانمردی را همه عالم از رهبری مشاهده کردند و در 5 دقیقه صحبت‌شان در درس خارج فقه از ساختارهای قانونی و شیرازه تصمیمات بزرگ صیانت کردند و از امنیت ملی با کمال عزت و صلابت صیانت شد..
اخوان تصریح کرد : در این ماجرا از ملت عزیز ما هم در برابر جهان رونمایی شد. بصیرت و هوشمندی و شجاعت ملت ایران را شاهد بودیم که در اولین فرصت با اشاره رهبری صف خود را با سرعت زیاد از اشرارا جدا کردند و اثبات کردند هرگاه پای استقلال و عزت در میان است آن را خط قرمز خود می‌دانند. همایش‌های خودجوش و متنوع اعلام بیعت مجدد با رهبری بود که باید در برابر چنین ملتی تعظیم کرد و مسئولان باید خاضعانه به این ملت خدمت کنند.
اما م جمعه موقت بهاباددرادامه به خدمت مسئولان به مردم اشاره کرد وو گفت : وظیفه و مسئولیت بزرگ کارگزاران نظام اسلامی خدمت بی منت به مردم است و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست .

انتهای پیام /د
ارسال نظرات