صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
سرهنگ برزگر در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه آوج گفت: در حال حاضر نباید به دنبال متهم کردن و خطکش گذاشتن باشیم بلکه همه باید در این زمان به دنبال آرامش و وحدت باشیم . باید تلاش کنیم هر کجا که دشمنان به دنبال بر هم زدن این نظام است، گوش به فرمان و تبعیت پذیر مقام معظم رهبری باشیم .
کد خبر: ۹۱۹۶۳۶۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز(سه شنبه) طی مراسمی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آوج برگزار گردید فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج تکریم و معارفه شد.

سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این برنامه اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک شعار راهبردی داشتند و آن شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود. این شعار اقتدار و عزت جمهوری اسلامی و خاری در چشم دشمنان اسلام بود.

این مسوول با اشاره به بدخواهی دولت آمریکا در قبال ملت ایران و انقلاب اسلامی بیان کرد: از بزرگترین خیانت های آمریکا و دشمنان در مورد ما حصر اقتصادی و بلوکه شدن ایران اسلامی بود و از خیانت های دیگر جنگ تحمیلی توسط صدام به کشور ما بود و بعد از جنگ کمک به گروهک های خلق عرب و منافقین و ترور مسولان نظام و هم اکنون تحریک کشور های حاشیه خلیج فارس است. امروز هم می بینیم که دشمنان ما از گروهک های تازه تاسیسی مانند داعش حمایت می کنند و یا بر تبل جدایی طلبان می کوبند و در کشور های دوست و همسایه ما ایجاد آشوب و نا امنی می کنند.

دشمنان نمی دانستند با آن شدت که وارد عمل شدند با همان شدت هم سرکوب خواهند شد

برزگر تصریح کرد: در اتفاقات اخیر کشور دشمنان به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت کشور عزیزمان بودند ولی دشمنان این را نمی دانستند که مردم بصیر زود تر از همه خط خود را از آشوب گران جدا خواهند کرد .

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: این را بدانیم آشوب گران هیچ کدام دلسوز این نظام نبودند بلکه به دنبال بر هم زدن نظم و آرامش مردم بودند . دشمنان نمی دانستند که با آن شدت که وارد عمل شدند با همان شدت هم سرکوب خواهند شد .

برزگر تبیین کرد: در حال حاضر نباید به دنبال متهم کردن و خطکش گذاشتن باشیم بلکه همه باید در این زمان به دنبال آرامش و وحدت باشیم . باید تلاش کنیم هر کجا که دشمنان به دنبال بر هم زدن این نظام است، گوش به فرمان و تبعیت پذیر مقام معظم رهبری باشیم .

وی تاکید کرد: وحدت و یکدلی می تواند ما را از این گردنه عبور دهد و امروز کارخوب و پاسداری کردن در هر شغل و جایگاهی باید الویت ما باشد .

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه یادآور شد: دشمنان جهانی ما، منافقین و ضد انقلاب به دنبال یک خیانت بزرگ هستند که جلوی سرعت این انقلاب را که به خوبی در حال حرکت است بگیرند و این را ترامپ اعتراف کرده که با هزینه هایی که شده حتی نتوانسته است گوشه ای از اقتدار این کشور را به زمین بزند .


گفتنی است در پایان جلسه از زحمات سرهنگ پاسدار مهرعلیان تقدیر و سرهنگ عیسی ربیعی به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج معرفی شد .

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات