صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بیان کرد: همکاری و مشارکت این دو قشر در بستر بازار، اتاق­های بازرگانی، کمیسیون نظارت در صنعت و معدن می­تواند گره‌گشای مشکلات کشور باشد.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۲۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش سرویس  بسیج اصناف خبرگزاری بسیج ؛ غلامرضا حسن ­پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با محمد جواد نیک­روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در لانه جاسوسی سابق آمریکا (سازمان بسیج دانشجویی) دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه نیک­روش به رائه طرح اعتلای سازمان پرداخت و گفت طرح تحول برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تدوین شده و پس از بررسی مدل­های غربی، طرحی مبتنی بر بوم­گرایی این کشور تهیه شده است.

وی با اشاره به انجام پژوهشی 6 مرحله‌ای به روش تحلیل مضمون ناظر بر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در موضوعات بسیج، دانشجو، دانشگاه و بسیج دانشجویی گفت: ماحصل این پژوهش یک نقشه کامل و جامع بوده است، که آن طرح تحول و اعتلا بسیج دانشجویی است و این سازمان نیز از سال گذشته تمامی فعالیت‌های خود را در راستای این طرح اجرا می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با تأکید بر روند فعالیت‌های سازمان در سیری 5 مرحله‌ای شامل مسأله شناسی،کشف پاسخ، گفتمان سازی، مطالبه گری و اقدام میدانی افزود: خیلی از مسائل جاری کشور که توسط این سازمان در فرایند 5 گانه بررسی می‌شود مرتبط با اصناف است و تعامل بین این دو قشر منجر به باز شدن گره از کارهای کشور می‌شود که لازمه آن همراهی مردم و مطالبه از مسئولین می‌باشد.

در ادامه حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف فعالیت­های جدید انجام شده توسط بسیج دانشجویی را تحسین کرد و گفت: به عنوان مشارکت و ذی­حق با 8.000 اتحادیه و 40.000 کادر صنفی تمایل به حاضر به همکاری با سازمان بسیج دانشجویی هستیم تا دغدغه معیشتی و اقتصادی مردم حل شود.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بخش سوم این بیانیه که مرتبط با فعالیت این قشر مطرح شده است مباحث اقتصادی است، لذا با توجه به مردمی و تخصصی بودن اصناف این قشر، بخش سوم بیانیه عملیات این سازمان تعریف شده است.

حسن پور ادامه داد: فرهنگ خودجوش بودن نیروها می­بایست نهادینه شود، از این­رو اصناف ما به صورت تخصصی در قالب گروه­های جهادی در مناطق محروم حاضر می­شوند و به نیازمندان خدمات­­رسانی تخصصی ارائه می­دهند.

وی تاکید کرد: همکاری و مشارکت این دو قشر در بستر بازار، اتاق­های بازرگانی، کمیسیون نظارت در صنعت و معدن می­تواند گره­گشای مشکلات کشور باشد.

در پایان نشست نیک­روش گفت: کارگروه ­مشترکی به صورت تخصصی بین این دو قشر ایجاد شود و با انعقاد تفاهم­نامه­ای عملیاتی به منظور تعامل و همکاری بیشتر، بین نیروهای سراسر کشور یک هم­افزایی راهبردی ایجاد شود.

ارسال نظرات