صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بررسی عوامل بی‌حجابی و گسترش رفتار‌های هنجارشکنانه جامعه مستلزم کار عملی و جامعه‌شناسی است.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۴۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز در دیدار با مسوول بسیج جامعه زنان کردستان اظهار کرد: متاسفانه هر روزه شاهد گسترش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، بزهکاری و بدحجابی در جامعه هستیم، اما باید با بررسی عوامل وقوع این آسیب‌ها و گسترش رفتار‌های هنجارشکنانه کار‌های علمی و جامعه‌شناسانه را در پیش بگیریم.

وی افزود: باید بررسی کُرد بانوانی که دارای اعتقاد و ایمان راسخ هستند چه چیزی باعث می‌شود که گرفتار معضلات و آسیب‌هایی مانند بی‌حجابی شوند و این موارد نیازمند کار علمی است.


وی تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی را ضروری دانست و بیان کرد: کار جزیره‌ای همواره منشا بروز آسیب و مشکلات است و نمی‌تواند به نتیجه‌ای برسد چرا که بدور از اخلاق، انصاف و منطق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: گا‌ها برخی فعالیت‌ها مانع اثرگذاری کار‌های برخی نهاد‌های دیگر است و بی‌شک از پراکندگی فعالیت‌های فرهنگی و عدم تعامل نهاد‌ها به هیچ ثمر و نتیجه‌ی مطلوبی نخواهیم رسید.


حجت‌الاسلام حاتمیان اضافه کرد: باید با تدوین برنامه‌های منسجم و هدفمند بتوانیم کار‌های گسترده و همکاری‌های اثرگذاری را داشته باشیم تا به هدف برسیم.

وی محدودیت منابع مالی و اعتباری را یکی از مشکلات پیش‌روی فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: سعی و تلاش براین است تا با همکاری ادارات فرهنگی بتوانیم برنامه‌های موثری را به انجام برسانیم.

وی با اشاره به وجود جمعیت بانوان فرهیخته در استان کردستان افزود: بی‌شک زمینه پذیرش و اشتیاق معارف دینی در بانوان بیشتر است و این جمعیت که به همت تبلیغات اسلامی تشکیل شده می‌تواند فرصت و ظرفیت موثری برای گرایش بانوان به سمت فعالیت‌های فرهنگی و دینی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گسترش شیوه ارتباط موثر در خانواده‌ها به ویژه بانوان را یکی از موارد مهم دانست و اضافه کرد: قطعا با توسعه شیوه‌های ارتباطی بین بانوان که نقش همسر، مادر و خواهر را در خانواده دارند می‌توان شاهد تحولات شگرفی در خانواده و جامعه باشیم.

مسوول بسیج جامعه زنان استان کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای برگزاری اجلاسیه زنان استان همکاری زیادی با بسیج جامعه زنان داشت که جای تقدیر دارد.


بتول سرکانی خواستار افزایش همکاری، تعاملات و حمایت‌های تبلیغات اسلامی کردستان از جامعه بسیج زنان استان شد و بیان کرد: قطعا فعالیت در حوزه بانوان نیازمند حمایت دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی است تا به نتیجه برسد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات