صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
جانشین فرمانده سپاه کربلا در نشست اعضای شورای برنامه ریزی گروه تلویزیونی سپاه تاکید کرد:اطلاع رسانی خدمات سپاه و بسیج به مردم دشمن را ناامید می‌کند.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۲۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا صبح امروز یکشنبه ۲۴ آذرماه در جمع اعضای شورای برنامه ریزی گروه تلویزیونی سپاه کربلا سربازی برای مردم و خدمت به نظام اسلامی را افتخار دانست وگفت: در هر قومی آن‌هایی بزرگ هستند که به مردم بیشتر خدمت کنند .در دین اسلام تاکید شده است که هر کسی بیشتر به مردم خدمت کند، خدای متعال قدردان زحمات آن است.
 
رضایی با بیان اینکه امروز مجموعه سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف برای مردم و انقلاب اسلامی کار می‌کند، افزود:‌سپاه با استفاده از ظرفیت بسیج در حال پرکردن خلاء‌های خدمت به مردم بوده و امروزه در حوزه‌های مختلفی از جمله محرومیت زدایی و اقتصادمقاومتی در حال کار بی منت برای مردم است.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به لزوم اطلاع رسانی خدمات سپاه و بسیج به مردم اشاره کرد و گفت: باید خدمات سپاه و بسیج درحوزه مختلف و بهره برداری از پروژه‌های بزرگ در گوشه کنار این استان به آگاهی مردم برسد تا مردم بدانند که به آن‌ها توجه می‌شود و کسی آن‌ها را فراموش نکرده است و روح امید در جامعه تقویت شود.
 
رضایی با اشاره به اینکه صداوسیما یک رسانه فراگیر است و مجموعه گروه تلویزیونی سپاه و بسیج می‌تواند از این بستر برای اطلاع افکارعمومی بهره گیری کند، گفت: اطلاع رسانی خدمات سپاه و بسیج باعث یاس و ناامیدی دشمن و از طرفی مردم را به آینده انقلاب امیدوار می‌کند.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با تصریح براینکه روحیه جهادی و خدمتگزاری سپاه و بسیج دشمن را عصبانی می‌کند، خاطرنشان کرد: همین روحیه و پشتکار نیرو‌های انقلابی در امر اطلاع رسانی خدمات سپاه و بسیج به مردم، نقشه شوم دشمنان در براندازی و متوقف کردن انقلاب را بهم میریزد.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا داشتن روحیه جهادی در کار را لازم و ضروری دانست و افزود: گروه تلویزیونی سپاه کربلا ثابت کرد که با حداقل امکانات می‌توان کار بزرگی انجام داد.
 
رضایی در ادامه توصیه‌ها و نکاتی خطاب به اعضای گروه تلویزیونی سپاه کربلا بیان کرد و گفت:برنامه مستند نوعی حرف زدن و پیام رساندن به مردم است که هرچه قدر این مستند منطقی ترو باورپذیر باشد، گرایش مردم به انقلاب را بیشتر می‌کند.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا بااشاره به تکنیک‌های سمعی و بصری در مستندسازی افزود:‌هنرمندانه پیام را به مردم رساندن از نکات قابل توجه است و باید در کار مستند سازی جذابیت و زیبایی هنری را لحاظ کرد تا به عنوان یک کار اثربخش در جامعه شناخته و دنبال شود.
 
رضایی در بخش پایانی سخنان خود از تلاش شبانه روزی دشمنان انقلاب برعلیه نظام و انقلاب گفت و تاکید کرد:‌باید با چنگ ودندان مراقب انقلاب و نظام اسلامی باشیم تا دشمن به نقشه‌های شوم خود نرسد.
 
در پایان این نشست سرهنگ رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا با لوح تقدیر از اعضای شورای برنامه ریزی گروه تلویزیونی سپاه کربلا تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات