صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۹ دی به عنوان یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این روز همانند روز قدس و ۲۲ بهمن ماه یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است که برای ما بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۳۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در نشست بصیرتی در هریس، 9 دی را نمونه‌ای از قدرت اجتماعی کشور دانست و ادامه داد: این روز بروز و تبلور قدرت کامل اجتماعی کشور ما است.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در نشست بصیرتی در شهرستان هریس از ۹ دی به عنوان یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این روز همانند روز قدس و ۲۲ بهمن ماه یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است که برای ما بسیار ارزشمند است.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور خاطرنشان کرد: حماسه تاریخی و ماندگار یوم ا... نهم دی بی‌شک از بی‌نظیرترین حرکت خودجوش مردمی همراه با بصیرت عاشورایی و ولایتمداری مثال‌زدنی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی به‌منظور حفظ وحدت و حراست از اسلام و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های این نظام قدرتمند هست و این حماسه فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و ولایتمداری همراه با غیرت دینی و انقلابی در صفحه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی و ایجاد فتنه‌های داخلی در نظام ما توسط نظام سلطه همواره ادامه دارد، گفت:  مهم‌ترین راهکار توفیق در برابر فتنه‌ها، اتحاد حول محور ولایت است.

وی به جریانات سیاسی درون کشور هم اشاره ای کرد و گفت: بعضی‌ها در بعضی از احزاب می خواهند نان را به نرخ روز بخورند و دنبال این نیستند که منشور احزاب به نتیجه برسد.

امیر اسماعیلی اظهار کرد: حزب و احزاب منشوری دارندو منشورشان در آخر مثل سلام نماز یک نتیجه باید بدهد و آن تقویت سیاسی جامعه است .

وی با اشاره به اینکه حضرت آقا فرمودند که احزاب سیاسی موجب حیات جامعه و شکوفایی افکار می‌شود، گفت: این در صورتی است که برابر قانون عمل کنند نه اینکه همدیگر را و اشخاص را تخریب کنند و موجب التهاب جامعه شود.

وی گفت: اتفاقاتی که در سال ۸۸ و سال۹۶ و امسال افتاد پیش از اینکه دشمن ایجاد التهاب و شانتاژ کند بعضی از آدم هایی که نویسنده بودند و قلم می‌زدند در بعضی از رسانه‌ها و منتسب به بعضی از احزاب بودند جامعه را ملتهب کردند.

اسماعیلی با اشاره به قدرت نمایی کشور بخصوص جوانان ما در مقابل شناورها و هواپیماهای سایر کشورها بخصوص آمریکا در طول چند سال اخیر، گفت: این جوانان باعث شدند جنگی رخ ندهد و باید گفت در بحث حفاظت از امنیت هوا، زمین و دریا، نیروهای سپاه و ارتش و ناجا با یکدیگر رقابت همراه با رفاقت دارند.

مشاور فرمانده ارتش با تاکید بر اینکه باید به جوانان نسل سوم و چهار انقلاب اعتماد کرد و به آنان پست های مهم را سپرد، خاطرنشان کرد: حضرت آقا بر جوانگرایی تاکید دارند .

وی با تاکید بر اینکه پا به سن گذاشته ها باید به جوان‌ها میدان بدهند، گفت: باید خط اول و دوم را جوان کنیم تا شاهد رونق و پیشرفت کشور باشیم.

ارسال نظرات