صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند خبر داد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از افتتاح دو پروژه بخش دوم داخلی بیمارستان آیت قدوسی و اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیاردتومان در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۴۳۱۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

دکتر مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از مهمترین محورهای توسعه، ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی است و به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولت تدبیر امید، شبکه بهداشت درمان در راستای استحقاق بخشیدن به بخش های سلامت، طی پنج سال اخیرخدمات بسیار مطلوبی ارائه کرده است.

وی افزود: ترسیم نقشه سلامت شهرستان به گونه ای است که در ابتدای سال۹۸ تعداد چهار پروژه شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوشه، شهرک و شعبان و بهسازی بخش داخلی مردان بیمارستان علیمرادیان با اعتبار5 میلیارد تومان در هفته سلامت افتتاح و راه‌اندازی و تعداد 5 پروژه نیز کلنگ‌زنی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ابراز داشت: این پروژه‌ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت گلشن، انباردارویی مرکز بهداشت، ساختمان پزشکان در بیمارستان شهید آیت الله قدوسی، دیوارکشی مرکز خدمات جامع سلامت فیروزان و ادامه تکمیل ساخت پروژه اورژانس ۱۱۵ سه راهی فارسبان با اعتبار بیش از ۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد که در مجموع این تعداد پروژه‌ها در حال ساخت بوده و پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تعداد دو پروژه مهم شامل بخش دوم داخلی بیمارستان آیت قدوسی و اورژانس بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان با اعتبار ۸ میلیاردتومان افتتاح می‌شوند.

دارابی عنوان کرد: همچنین احداث ساختمان و جذب دستگاه ام آر آی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان که در صورت تجهیز و اتمام کارهای اولیه دستگاه مذکور راه‌اندازی خواهد شد و که عملاً این مهمترین رویکردی است که می‌تواند در زمینه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات تشخیصی ودرمانی در اقصی نقاط شهرستان ارائه خدمات کند.

وی عنوان کرد: در زمینه تجهیزات تشخیص پزشکی با همکاری ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، مجوز یک دستگاه سی تی اسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان از وزارت بهداشت گرفته شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: راه‌اندازی سامانه الکترونیکی پذیرش ۲۴ نوبت‌دهی کلینیک تخصصی شهرستان که سالیانه بیش از40 هزار نفر مراجعه و پذیرش بیمار دارد که بر همین اساس شهرستان نهاوند دارای 43 پزشک انواع متخصصن به صورت ویژه در بیمارستان‌ها، کلینیک تخصصی و مطب‌ها به مردم خدمات تخصصصی ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: در ابتدای دی ماه 98 بیش از 12 پزشک متخصص از جمله سونوگراف خانم به شهرستان اضافه و در حال ارائه خدمات‌دهی به همشهریان هستند و نیازهای شهرستان به لحاظ انواع متخصص تقریبا برطرف شده است.

دارابی بیان کرد: خوشبختانه در تبیین سیاست‌های دولت تدبیر و امید و به خصوص پزشک خانواده، تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی با اخذ قرارداد با پزشک خانواده از نعمت پزشک، ماما و سایر نیروها برخوردار بوده و با دلگرمی و انگیزه در قالب طرح تحول در سطح بیمارستان و پزشک خانواده در سطح مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی خدمات لازم به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات