صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
دانشجويان بسيجي گلپايگان در يك اقدام انقلابي در نامه اي سرگشاده به نامزدهاي انتخاباتي وظايف آنان را گوشزد و از مطالبه وعده هاي آنها در آينده خبردادند.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۹۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،دانشجويان بسيجي دانشگاههاي گلپايگان در يك اقدام انقلابي در يك نامه سرگشاده، ارائه برخی وعده ها توسط نامزدهاي انتخاباتي را ناشي از عدم آگاهي خود نامزد  و يا سوء استفاده از ناآگاهي مردم خواندند.

در اين نامه ضمن اشاره به وظايف اصلي نمايندگان مجلس از جمله تصویب قانون و نظارت بر اعمال قانون،اختيارات نمايندگان به عنوان راهگشاي مشكلات كشور معرفي مي شود كه شرط لازم و كافي آن شجاعت و عدم گرايش به جريانات حاشيه اي در مجلس ذكر مي شود.

در  قسمت بعدي نامه، دانشجويان خود را مسئول مطالبه وظايف و وعده هاي نامزدهاي انتخاباتي آنان پس از ورود به مجلس دانسته و آن را در مقام دفاع از حقوق مردم مي دانند.

دانشجويان بسيجي گلپايگان، در قسمت پاياني نامه،به بيان ويژگيهاي نماينده مجلس تراز انقلاب اسلامي مي پردازند.

متن كامل نامه به شرح ذيل است:

بسمه تعالی

مجلس در رأس همه امور است. امام خمینی (ره)

اکنون که در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس هستیم و نامزدهاي محترم این دوره، در این چند روز تبلیغات انتخاباتی خود به بیان تمام برنامه ها و وعده های انتخاباتی خود از پشت تریبون ها پرداخته اند بر خود  لازم دانستیم که نکته ای را به سمع و نظر تمامی کاندیداهای محترم  برسانیم:

دلیل ذکر این نکته در این برهه ی زمانی آن است که عده ای از کاندیداها در این دوره و در ادوار قبلی انتخابات  نمایندگی مجلس وعده هایی را بیان نمودند که به هیچ وجه در وظایف نماینده ی مجلس تعریف نشده است ،که این نشان از عدم آگاهی نامزدهاي مجلس از حیطه ی اختیارات و وظایف خود بوده و یا متأسفانه سوء استفاده از احساسات، جهت جلوس بر صندلی مجلس.

 از جمله مهمترین وظایف نماینده ی مجلس، تصویب  قانون و نظارت بر اعمال قانون است. نمایندگان مجلس اختیاراتی دارند که با آن می توانند تغییرات مثبت و چشمگیری در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و فضای سیاسی کشور ایجاد کنند، اما مهمترین شرط اعمال این تغییرات آن است که نمایندگان مجلس خود را به معنای واقعی وکیل مردم بدانند نه وامدار شخص خاص و یا عده ای محدود و يا دولت.

 همواره در این فضاهای انتخاباتی افرادی سودجو،‌ فاسد، زالوصفت و ظالم در حق و حقوق مردم،در صدد آنند تا با اعمال نفوذ و تأمین هزینه های انتخاباتی بعضی کاندیداها، پناهگاهی محکم جهت انجام کارهای غیرقانونی خود ساخته و نماینده ی یک ملت را وامدار خود نمایند.

نامزدهاي محترم شهرستان گلپایگان و خوانسار!!!

پوسترها، سخنرانی ها، بروشورها، کلیپ های تبلیغاتی و همه ی آنچه که شما کاندیدای محترم چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی منتشر نمودید و به بیان دیدگاه ها، مواضع و برنامه های خود در این چند روز تبلیغات پرداختید، به امانت توسط مردم و تمامی دانشجوهای انقلابی شهرستان گلپایگان ثبت و نگهداری  خواهد شد.

ان شاء الله پس از موفقیت هر کدام از شما بزرگواران در انتخابات این دوره، بنا بر وظیفه ی ذاتی قشر دانشجو، تک تک  وعده ها را مطالبه خواهیم کرد و با تمام توان،در دفاع از حق مردم تلاش می کنیم و تا پایان کار، از حقوق این ملت شریف، کوتاه نخواهیم آمد و با احدی قصد معامله بر سر حقوق این مردم را نداریم.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت و پیشرفت برای میهن عزیز اسلامی و برگزاری  انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم ولایتمدار ایران و تشكيل مجلسي در تراز انقلاب اسلامي،‌ امیدواریم نمایندگانی به مجلس ورود پیدا کنند که به فرموده ی امام عزیزمان در درجه ی اول مومن ، بعد انقلابی به معنای واقعی کلمه،دارای روحیه جهادی، کارآمد و طرف دار عدالت باشند ان شاء الله.

ارسال نظرات