صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از رسانه های استان خواست تا اخلاق و رفتار با هویت یزدی بر مدار قناعت را در شرایط اقتصادی فعلی به تصویر بکشند.
کد خبر: ۹۲۵۵۸۷۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مجید جوادیان زاده، ظهر پنجشنبه در نشستی با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد ضمن تبریک به اعضای هیئت مدیره این انجمن برای آغاز دور جدید فعالیت در عرصه اطلاع رسانی اظهار داشت: امیدواریم انجمن‌های صنفی و تشکل‌های فعال در حوزه اطلاع رسانی، منشأ تحول در فضای رسانه استان باشند و بتوانیم با حضور آن‌ها فضای مثبتی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به فعالیت ایثارگرانه خبرنگاران و عکاسان خبری خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در زمان شیوع کرونا عنوان کرد: کرونا نشان داد که رسانه‌ها هر جا نیاز است در صف خطر بگیرند، در میدان هستند و مصداق آن جلوه‌های انسانی و حرفه‌ای بسیار خوبی بود که در ایام شیوع کرونا توسط خبرنگاران و عکاسان یزد رقم خورد.

جوادیان زاده بیان کرد: مشاهده فعالیت‌های ایثارگرانه خبرنگاران و فعالان عرصه فرهنگ و هنر استان یزد سبب شد کتابی مستند از مجموعه این فعالیت‌ها تدوین شود که امیدواریم این کتاب جامعیت کامل را داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت رسانه‌های مدرن اظهار داشت: همه باید درک لازم را نسبت به رسانه‌های مدرن داشته باشند.

وی در مورد اخلاق رسانه و تغییراتی که در این حوزه حاصل شده است نیز افزود: به هر حال نفوذ رسانه‌ها بیشتر شده و امکان رصد دائمی همه آن‌ها وجود ندارد بر همین اساس ماهیت اخلاق رسانه نیز تغییر کرده و رسانه‌ها باید با شکل جدیدی از اخلاق رسانه در این مسیر قدم بگذارند.

جوادیان زاده تاکید کرد: تلاش ما حمایت از همه رسانه‌ها است و حمایت از رسانه‌ها را وظیفه خود می‌دانیم ضمن اینکه برای دستیابی به یک زبان و ادبیات مشترک برای ایجاد همدلی بیشتر در رسانه‌ها تلاش می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در این عرصه ابهامات را برطرف کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عنوان کرد: انتظار داریم رسانه‌ها سفیر فرهنگ باشند و در شرایط اقتصادی فعلی، ترویج و معرفی اخلاق و رفتار با هویت یزدی (قناعت) را در دستور کار خود قرار دهند.

جوادیان زاده تاکید کرد: رسانه‌های استان یزد باید اقتصاد انسانی یزد را به عنوان بهترین مدل اقتصاد مقاومتی به تمام مردم کشور نشان دهند.

به گزارش مهر، در این نشست اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد به بیان دغدغه‌ها، برنامه‌ها، اهداف و درخواست‌های خود پرداختند و خواستار حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از این انجمن شدند.

در این مراسم همچنین از کارت شناسایی عضویت در انجمن صنفی مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد رونمایی شد.
ارسال نظرات