صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
سردار شاهرخی گفت: کمتر عرصه اجتماعی است که سپاه در آن ورود نکرده باشد، ما در همه بخش ها حضور داریم و مهم است که این تنوع گسترده کاری با هنر و به زیبایی به مردم اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۷۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صبح امروز(دوشنبه) در دیدار با مجموعه روابط عمومی سپاه قروبن و خبرگزاری بسیج ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه اظهار کرد: روابط عمومی سپاه در دو عرصه دورن سازمانی و بیرونی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید در عرصه شناساندن مفهوم واقعی و والای بسیج در سطح اجتماع کوشا باشد و انواع فعالیت های این سازمان مردمی را نشر دهد.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان این نکته که خبرگزاری بسیج مجموعه اقدامات سپاه و بسیج را در سطح جامعه بازنشر می نماید عنوان کرد: عرصه ای که در آن فعالیت می کنید بسیار حائز اهمیت است لذا باتمام توان و با احتمام به این موضوع ورود نمایید.

سردار شاهرخی بیان کرد: دشمن همواره در تلاش است که چهره سپاه و بسیج را نزد مردم مخدوش کند، شناساندن چهره خدمتگذار بسیج و نشاط و روحی که در این سازمان در جریان می باشد به عهده شما است.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد سپاه را سازمانی غیر مردمی و بر مردم معرفی نماید، در حالی که همه توان این سازمان در جهت خدمت به مردم و انقلاب بسیج شده است.

این مسوول خاطر نشان کرد: کمتر عرصه اجتماعی است که سپاه در آن ورود نکرده باشد، ما در همه بخش ها حضور داریم و مهم است که این تنوع گسترده کاری با هنر و به زیبایی به مردم اطلاع رسانی شود.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به این موضوع که از اهداف اصلی خبرگزاری بسیج باید تزریق امید و نشاط به جامعه باشد گفت: سپاه تلاش می کند که روح و امید و نشاط به جامعه ببخشد و خبرگزاری بسیج با استفاده از تحلیل های بیرونی از سطح جامعه و بهره بردن از اتاق فکر قوی باید همین هدف را در شرایطی که دشمنان می خواهند ناامیدی را در جامعه پررنگ کنند، دنبال کند.

سردار شاهرخی با اشاره به تجربه بیماری کرونا گفت: در شرایطی که در اوایل فروردین ماه با شیوع بیماریی کرونا یک موج ناامیدی در جامعه ایجاد شده بود رزمایش کمک مونانه توانست روح همدلی، اتحاد و نشاط را در جامعه زنده کند و همراهی و همیاری مردم در این طرح بی نظیر می باشد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر و در ادامه رزمایش کمک مومنانه در سطح استان قزوین 20 هزار بسته معیشتی در استان تدارک دیده شده است که از این تعداد 5هزار عدد را مستقیما سپاه تامین کرده است و مابقی 15 هزار بسته با کمک مستقیم مردم و خیرین تهیه شده اند، این موضوع مفهوم بزرگی دارد، این یعنی ایثار بیش از گذشته در جامعه ما در جریان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر در خاتمه با تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری بسیج یادآور شد: نگاه به خبر نه نباید رقابتی باشد بلکه مفهوم و اثرگذاری در سطح جامعه باید اولویت اقدام و عمل خبرگزاری قرار گیرد.

 

1004/گ30/ب

ارسال نظرات