صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
سرهنگ برزگر گفت: مردم با همدلی و اتحاد توانستند برای استقرار نظام جمهوری اسلامی در مقابل هجمه دشمن روی پای خود بایستند و به پیروزی برسند و استقرار نظام جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی دارد.
کد خبر: ۹۲۸۲۰۵۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

سرهنگ برزگر، جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در همایش تجلیل از فرماندهان پایگاه های سپاه امام حسن(ع) قزوین و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در پاسخ به این سوال که چرا ما این هفته را هفته دفاع مقدس می‌نامیم بیان کرد: با توجه به این که انقلاب اسلامی ماموریتش اجرای احکام و شریعت اسلامی بود و با توجه به اینکه استکبار جهانی ضد اسلام، نظام اسلامی ایران و مردم بود، لذا برای محو و نابودی جمهوری اسلامی ایران دست به دست هم دادند و موانع پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

 

وی گفت: اما مردم به تأسی از ائمه‌اطهار، شهدا، امام راحل، نظام، انقلاب و اسلام مثل کوه پشتیبان کشورشان بودند و آنهایی که می‌خواستند ما را به فلاکت، بدبختی و نابودی برسانند، خود شامل این وضعیت شدند. 

 

سرهنگ برزگر با اشاره به این که ما در جنگ تحمیلی شهدای زیادی دادیم اظهار کرد: در آن زمان همه مخالفین نظام برای محو و نابودی ایران متحد شدند. مردم با همدلی و اتحاد توانستند برای استقرار نظام جمهوری اسلامی در مقابل هجمه دشمن روی پای خود بایستند و به پیروزی برسند. 

 

جانشین سپاه استان وظیفه ما در قبال شهدا و امام شهدا را اطاعت از دستورات مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: توجه و عمل به توصیه های شهدا و الگو قراردادن این بزرگواران در برنامه زندگی خود از مهمترین وظایف همه ما می باشد و فعالیت های ما به عنوان بسیجی یا پاسدار باید قربة الی الله باشد. بسیجی و پاسدار باید یَد واحده نظام جمهوری اسلامی ایران باشند و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی در ادامه افزود: بسیجیان توقع دیده شدن نداشته باشند چرا که با توقع خودنمایی و تعریف و تمجید کسی به مقامی نمی‌رسیم و اگر برسیم فانی و زودگذر است. همان‌طور که شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند: باید به بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آن کس که باید ببیند می‌بیند. تواضع، فروتنی، انفاق و گذشت ویژگی‌هایی است که باید در وجود خود پرورش دهیم تا به عنوان یک بسیجی یا پاسدارالگوی جامعه باشیم و شرمنده امام و شهدا نباشیم. 

 

سرهنگ برزگر تصریح کرد: با وجود این ویژگی؛ ما پیرو شهداییم و سیر صعودی پیروزی را طی می‌کنیم و شاهد سیر نزولی دشمنان نظام اسلامی و شکست آنها در جهان هستیم. توصیه شهدا به ما تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری است. شهدا گفتند؛ فقط برای خدا، اسلام و انقلاب کار کنید. ما علی‌رغم تمام علاقه به خانواده‌هایمان وآسایش و آرامش خود؛ جانمان را برای حفظ نظام و انقلاب و اسلام و حفظ امنیت و آرامش شما دادیم. بنابراین اگر قرار است  شاهد امنیت پایدار در جامعه باشیم، باید  راه آنها را ادامه بدهیم. 

 

جانشین سپاه استان با اشاره به اینکه تا چه اندازه توانستیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم خاطرنشان کرد: می‌توان گفت این تبعیت قابل قبول است اما باید برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده‌آل باید تلاش کرد. از این جهت خوب بوده که شاهد پیگیری ماموریت‌های نظام اسلامی هستیم و کسی جرات تعرض به نظام اسلامی را نداشته و ندارد. اما برای تکامل باید گام های بیشتر به جلو برداریم و به موقعیت فعلی قانع نباشیم و در این راستا باید به توصیه‌های قرآن و فرمایشات ائمه اطهار توجه وعمل کنیم چرا که اگر کار در راستای کسب رضای خدا باشد، ماندگار شده و دنیا و آخرتمان تضمین است.

۱۰۰۸/پ۳۰/ب

ارسال نظرات