صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
به مناسبت روز جهانی نابینایان و کم بینایان شنبه شب طی مراسمی از ورزشکاران نابینا و کم بینا خوزستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۸۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

به گزارش بسیج این مراسم که با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان، رییس سازمان بسیج ورزشکاران و رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان برگزار شد به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی از حمزه مصلح در رشته شطرنج، فرزاد علیزاده در رشته های گلبال‌، شطرنج و فوتبال و حمزه زهیری در رشته گلبال تقدیر به عمل آمد.

 رضا باقری رییس بسیج ورزشکاران خوزستان افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاری توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در جامعه است و تلاش می کنیم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم.

وی افزود: بسیج ورزشکاران با رویکردی فرهنگی تشکیل شده و در صدد است روح پهلوانی و منش های اخلاقی و اسلامی را در میان قشر ورزشکاران توسعه دهد و در این مسیر برنامه های متنوعی را انجام می دهیم.

باقری با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ هزار ورزشکار بسیجی در سطح استان فعالیت می کنند گفت: نیاز امروز ورزش، ترویج روح پهلوانی و معنوی در فضاهای ورزشی است و ورزشکاران نابینا و کم بینا نقش تعیین کننده ای در این مسیر دارند.

وی افزود: بی شک تلاش و زحمت ورزشکاران نابینا و کم بینا بیش از دیگر ورزشکاران است و ما سعی می کنیم از این اقشار بیشتر حمایت کنیم و آنها را به عنوان یک الگو در جامعه معرفی کنیم.

خوزستان به عنوان قطب ورزش کشور، دارای بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یک هزار و ۲۰۰ باشگاه ورزشی است.

در ادامه وحید انصاری رییس هیات نابینایان و کم بینایان خوزستان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام ربیع الاول گزارش کوتاهی از عملکرد هیات در سال جاری ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه هیات نابینایان و کم بینایان استان در سال های گذشته همواره در ارزیابی های سالانه مقام های برتر کشور را داشته است گفت:۵۰۰ ورزشکار نابینا و کم بینا در خوزستان فعالیت می‌کنند که در صورت حمایت و وجود اسپانسر تعداد بیشتری از این افراد جذب تیم های ملی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران استان در پنج رشته گلبال، جودو، دو و میدانی، شطرنج و شنا فعالیت می کنند افزود: اگر حامیان مالی قدری به ورزشکاران کم بینا و نابینا توجه کنند شاهد شکوفایی بیشتر و ارتباط این قشر از جامعه با ورزش خواهیم بود.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان افزود: در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا یکی از برنامه های مهم ما توجه به امر استعدادیابی، برگزاری دوره های آموزشی و اعزام مربیان استان به کلاس های مربیگری بود تا از این طریق تعداد مربیان موجود در استان را افزایش دهیم‌.

در ادامه ابراهیم نصیری معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان که مهمان ویژه این مراسم بود در سخنان کوتاهی گفت: هیات نابینایان و کم بینایان استان با وجود همه کمبودهایی که دارد همواره باعث افتخار و سرافرازی استان است و ما همیشه سعی کردیم از ورزشکاران این رشته حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: مدال آوری ورزشکاران استان در میادین مختلف داخلی و خارجی نشان از همت والای هیات و تلاش بی وقفه و بدون چشم داشت آنهاست که امیدواریم این راه همچنان ادامه داشته باشد.

نصیری ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم از رییس هیات و ورزشکاران و مدال آوران نابینا و کم بینا تشکر و قدردانی کرد و برای همه ورزشکاران این رشته آرزوی موفقیت بیشتر کرد.

ارسال نظرات