صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
معاونت رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد:
معاونت رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری اولین رویداد توانمندسازی مدیران فضای مجازی دانشگاه‌های فارس، هرمزگان و یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۴۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ محمدرضا شاهدی اظهار داشت: با توجه به اهمیت فضای سایبری و تربیت افسران جنگ نرم، اولین رویداد بر خط توانمندسازی مدیران فضای مجازی و رسانه با عنوان مشق مجازی در بسیج دانشجویی یزد، فارس و هرمزگان برگزار شد.
وی افزود: این رویداد با توجه به شرایط کرونایی جامعه به صورت بر خط و از طریق سامانه‌های آموزش مجازی انجام شد و ۹۶ نفر از دانشجویان استان یزد در این دوره شرکت کردند.
معاونت رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه عرصه فضای مجازی در زمان کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: فلسفه برگزاری این رویداد، ارتقاء توانمندی‌های دانشجویان حاضر در فضای مجازی بود.
شاهدی تصریح کرد: فضای مجازی علاوه بر سرعت بالا، گستره بسیار زیادی دارد و هم اکنون در اختیار بسیاری از افراد جامعه است، فضای سایبری فضایی دو طرفه است که قابلیت ارائه تمامی هنر‌ها مانند، انیمیشن، فیلم، بازی، عکس و صوت دارد.
وی عنوان کرد: فضای مجازی موقعیت بسیاری مهمی در شرایط کنونی جامعه دارد و جوانان انقلابی نباید نسبت به آن غفلت کنند.
معاونت رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه عرصه فضای مجازی در کشور ما برای جوانان عرصه جدیدی محسوب می‌شود گفت: جوانان میهن اسلامی ما توانایی و ظرفیت انجام فعالیت‌های موثر در این فضا را دارند.
شاهدی تصریح کرد: ذکاوت و هوشمندی برادران و خواهران ما در بسیج دانشجویی نوید بخش سرعت حرکت بیشتر در این عرصه نسبت به سایر قشر‌ها است.
وی افزود: هنرنمایی جوانان انقلابی در عرصه فضای مجازی می‌تواند باور اینکه در عرصه فضای مجازی و دیجیتال می‌توانیم توانمندی‌های عظیمی را به دست آوریم تقویت می‌کند.
معاونت رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد خاطر نشان کرد: اولین رویداد بر خط توانمندسازی مدیران فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس، هرمزگان و یزد به صورت یک کار منطقه‌ای مشترک ۲۲ لغایت ۲۸ مهر ماه از طریق سامانه‌های آموزش مجازی برگزار شد.
شاهدی ادامه داد: در این اختتامیه رویداد مشق مجازی محمدحسین فوادیان، معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی سازمان بسبج دانشجویی کشور و محمدحسین کفعمی معاون هماهنگ‌کننده بسیج دانشجویی کشور حضور داشتند.
وی افزود: در این دوره اساتید بر جسته کشوری و استانی در خصوص توانمندسازی دانشجویان برای بهره‌گیری از فضای مجازی، شیوه فعالیت در آن، تولید محتوا برای اهداف انقلاب و کشور، استفاده از ابزار‌های کاربردی تولید محتوا و نحو فعالیت در رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداختند.
شاهدی تصریح کرد: اصول مطالبه از مسئولان از طریق فضای رسانه، کمپین‌سازی، سواد رسانه‌ای، سوژه‌یابی در شبکه‌های اجتماعی و حضور هوشمندانه در فضای مجازی از دیگر آموزش‌هایی بود که به صورت مجازی به دانشجویان بسیجی استان‌های فارس، هرمزگان و یزد ارائه شد.
ارسال نظرات